Veren opzetten als ik binnenkom

Gestart door SteelTitan, november 26, 2007, 14:20:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

SteelTitan

Hallo mensen,

voordat iemand me verwijst naar de zoekfunctie, AL gedaan maar niks beantwoorde mijn vraag aangezien het de beschrijving niet aansloot bij mijn vraag. Zo nu dat is gezegd  :)

Als ik de kamer binnenkom, of langs de kooi loop, gebeurt het heel vaak (9 van de 10x) dat Ice zijn veren opbolt en zich uitschudt. Gewoon even heel kort. Wat betekent dit?

Even een indicatie qua tamheid (misschien heeft het er mee te maken): Ik heb hem nu 5 dagen, en van hand in de kooi maakt hij geen enkel probleem. Op mijn vinger stappen vind hij niet zo leuk maar doet het wel.

Wat kan dat veren opzetten en uitschudden betekenen?

Bedankt!!!!


Mars

#1
Waarschijnlijk zit hij dan net even rustig of slaapt hij een beetje en schudt hij zich uit om weer alert te zijn: jij komt immers binnen en dan moet er opgelet worden ;)

PS: je hoeft niet in ieder bericht aan te geven dat je gezocht hebt. Waar het om gaat is dat er op het forum veel vragen gesteld worden die bijna wekelijks/maandelijks terugkomen. Als jij gewoon een originele vraag hebt, of toch een variant op een andere al eerder gestelde, dan kun je die gewoon stellen.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

SteelTitan

Ow zou dat het kunnen zijn. Dan zit hij wel erg vaak te suffen of rustig  :P Nja, het is in ieder geval niks ernstigs! :)
Bedankt! ;)