nieuwe parkiet chiko

Gestart door chiko, november 04, 2007, 18:22:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

chiko

Ik heb Vandaag een nieuwe Parkiet Van mijn Opa Gekreegen genaamt chiko

Geel met Groen en blauwe Staart In het begin Was chiko heel stil en Bewoog haast niet

nu 3 uurtje later  heeft hij net wat gegeeten  en Klimt al ietsjes meer in zijn Kooi chiko is 1 maand jong  :P

ik mag al Op Zijn Buikje aaien en  mijn hand in de Kooi Is geen probleem voor chiko  ;D

ik Wil hem natuurlijk nog Tamer maken maar alles Op zijn Tijd

ik laat hem eerst effe Wenen aan zijn nieuwe Omgeeving

maar nu is die Vraag


chiko Zit de helletijd in de tralies te hangen Op 1 Plek  :o Daar maak Ik mij Zorgen Over.
hij is nog maar 5 uurtjes hier bij Ons maar is dit normaal ??.

Alvast Bedankt.

Milo-Pixel

Milo en Pixel hangen ook wel eens in de tralies. dit is volgens mij niet erg. maar jou parkietje is pas 1 maand oud?? dat is veel te jong voor een parkietje om het nest te verlaten. een parkietje moet minimaal 6 weken oud zijn en zelfstandig kunnen eten. weet je zeker dat dit parkietje pas een maand oud is?? als dat echt zo is zou ik als ik jou was proberen hem weer bij de ouders in het blok te krijgen.

groetjes, Marit

chiko

Klein Foutje  hij is nu 9 weken.

1 dag bij ons en Heel erg still en Inzichzelf  :-[

het hangen is nu over want hij ging op Mijn Vinger en toen zette ik hem Op het stokje


maar hij is heel erg eenzaam Zoo ziet het er uit

Isis

ik denk dat je parkietje nog heel erg moet wennen.
je hebt hem nog maar 1 dag en alles is nieuw voor hem.

Groetjes

DarkWolf

Ik heb Bartok nu 4 dagen, de eerste uren bleef hij ook aan de tralies hangen en vervolgens ging hij op zijn stokje heen en weer lopen.
Dit is allemaal heel normaal, je parkiet moet nog wennen en het gedrag dat ze vertonen is puur stress.
Laat je parkiet rustig wennen, praat er vaak tegen,..en dan komt het zeker goed ;D