Lid van de maand oktober

Gestart door Safrena, november 04, 2007, 14:02:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Safrena

Hey mensen

Alweer is er een nieuwe maand begonnen en hebben we een nieuw lid van de maand gekozen.
Deze maand hebben wij gekozen voor "lid van de maand oktober"

Krista

Krista heeft drie parkietjes, waaronder een parkietje plots problemen kreeg. Haar popje haar onderkant was helemaal opgezwollen, het leek wel of er een eitje zat. Vermist ze geen eitjes legde, dacht Krista eerst aan legnood, en vroeg raad hier op het forum
Ze heeft hier toen het advies gekregen om naar een vogelarts te gaan en Krista twijfelde geen seconde en heeft meteen contact opgenomen met een vogelarts waar ze terecht kon.
Uit die diagnose bleek het dus geen legnood te zijn, maar een hernia (buikbreuk) te zijn. het opgezwollen deel was ook geen eitje maar een deel van de ingewanden die daar zaten. het was dus helemaal niet goed. De vogelarts stelde voor om haar popje te laten opereren, ook al was het geen garantie dat haar parkietje het zou redden. Krista aarzelde geen seconde en stemde toe met de operatie.
Een paar dagen later is het parkietje geopereerd, maar heeft het jammer genoeg niet gehaald en is overleden tijdens de operatie.

Krista, namens het beheer willen wij jou nogmaals heel veel sterkte wensen met het verlies van je parkieten vriendinnetje, en willen we jou bedanken voor alles wat je gedaan hebt voor je parkietje

Vele groetjes
De beheerders

Ingrid

Gefeliciteerd Krista. Al is de reden waarom je deze titel hebt gekregen erg verdrietig  :(. Je hebt alles op alles gezet om je gevleugelde vriendinnetje een kans te geven ook al waren de kansen op overleven klein. Ik vind het super wat je gedaan hebt en deze titel komt je dan ook met recht toe  ;D

Isis

je hebt de titel zeker verdient.

Sonja

Hoi Krista,

Van harte gefeliciteerd met deze mooie titel, je hebt hem helemaal verdiend. :)

Verder wens ik je nog ontzettend veel sterkte toe met het verlies van je lieve parkietenvriendinnetje..... :(

Groetjes, Sonja.

PasCa

Gefeliciteerd met je titel! Heb je zeker verdiend!

Nog veel sterkte met het verlies van je vogel, je hebt alles voor haar gedaan ze zal trots op je zijn  :)

Sara

Gefeliciteerd met deze titel, je hebt deze zeker weten verdiend. ;D
Wat spijtig dat ondanks je goede zorgen je parkietje het niet gered heeft. :(
Heel veel sterkte met het verlies van je parkietje.

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Milo-Pixel

je hebt het verdiend hoor!! ;D

groetjes, Marit

roha

 ;D ik sluit me aan bij de rest  ;D
Gefeliciteerd!

Caradow

Hoi Krista,
Gefeliciteerd met je titel.

Je krijgt je geliefde vriendinnetje er niet mee terug, maar je hebt wel laten zien dat je echt alles voor je parkietjes over hebt bij ziekte :)




Chicowen

Hej Krista,

Van harte gefeliciteerd met je titel! Je hebt hem dubbel en dwars verdiend. ;D

Stiekem had ik het al gedacht dat je de titel zou krijgen. ;)

Liefs!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Parkieten-Freak

Je hebt uitstekend gehandeld Krista, heel erg jammer dat je parkietje het niet gehaald heeft. :( Sterkte!


Krista

Nou zeg! Das een verrassing! Dat vind ik wel een eer!
Kijk ik even een paar dagen niet in mijn mail en dan krijg ik zo'n leuk berichtje.
Georgia krijg ik er inderdaad niet mee terug, maar het is toch wel leuk.
Met Mateo en Georgio (voorheen Mini-Mateo, maar nu vernoemd naar zijn overleden mama) gaat het goed.
Ze zitten saampjes te knuffelen.
Wel zijn er dingen die ineens niet meer gebeuren, die Georgia dan deed. Zoals heel hard onder tegen het drinkbakje stoten zodat al het water over haar koppie plenste of uitgebreid badderen met veel vertoon. En 's avonds is er nog steeds een plekje vrij tussen Mateo en Georgio op het bovenste stokje. Dat houden ze dan nu toch al lang vol  :-[. Maar goed, voor een bang vogeltje heeft Georgia het hier best naar haar zin gehad denk ik en als ze af en toe naar beneden kijkt en ziet hoe we nog zo vaak aan haar denken dan doet dat haar vast ook wel goed.
Jullie in ieder geval bedankt voor de goede raad en het meeleven. Dat er zoveel onbekende mensen mee hebben geleefd met onze zielige Georgia heeft mij heel goed gedaan!!
Dat al jullie parkietenvriendjes en vriendinnetjes maar heeeeeeel oud mogen worden!

Liefs,
Krista

Meltjuh


Scotty - Keecko

Helemaal verdiend hoor, Krista! ;D

Gefeliciteerd met deze titel!

Groetjes, Ilse

Kleintjes

Hoihoi,

gevleugeleciteerd met je verdiende titel meis!!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Anita1983

Hallo Krista. Met ontroering in mijn hart lees ik je reactie op je welverdiende titel! Kan me voorstellen dat je je lieve meisje mist.... Ze had zich geen beter thuis kunnen wensen! Heel veel sterkte... Liefs Anita

ashley


ibi

Gefeliciteerd

War een dreovig verhaal..:(

Mars

Hey Krista,

Gefeliciteerd met je titel.
inderdaad: als Georgia naar beneden kijkt en ziet hoe vaak je nog aan haar denkt en welke mooie herinneringen je aan haar hebt, dan zal dat haar vast goed doen.

Geniet van je mooie herinneringen, lach er om, af en toe met een traantje, dat was ze waard...
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

lien

             SUPER KRISTA. ;D
gefeliciteerd meid.

groetjes lien :-*