laatste dag supertam!

Gestart door fatima, oktober 27, 2007, 15:40:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

fatima

Hallo,,

Dit moet ik echt kwijt. Gister is mijn parkiet doodgegaan :( Nooit was hij tam geweest, maar gisteren, voordat hij dood ging, is er iets raars met mijn parkietje gebeurt. Ik heb hem al best lang, jammer genoeg niet tam gekregen, maar gister was hij echt supertam (voor de eerste keer..!) Hij kwam naar ons toe, alsof hij al jaren tam is geweest, kwam op tafel mee eten (natuurlijk had hij zijn eigen voer:P), hij zat bij me, tijdens het maken van mijn huiswerk, heeft even de computer onderzocht en heeft op me geslapen ::) en ga zo maar doorr...
We waren zooo blij en trots met hem, en steeds aandacht gegeven. En daarna gebeurde het, we zetten hem in zijn kooi, paar minuutjes later keken we naar hem, en opeens keek hij heel zielig en lag op de bodem (nog niet dood...) We haalden hem vlug uit zijn kooitje en zetten hem op tafel, maar viel steeds om, en uitendelijk bleef hij liggen, en weg was hij :'(
We waren echt heel verdrietig toen we zagen,, en mijn broertje was ook helmaal in paniek toen hij zag dat ons parkietje steeds maar omviel. Het was niet anders, raar maar waar. Zo hebben we afscheid van hem genomen, en korte tijd daarna begraven.. :(

Milo-Pixel

wat jammer dat je parkietje dood is gegaan...  ik hoop voor je dat je het een beetje kan verwerken..

groetjes, Marit

ps. ineens extreem tam worden kan ook een ziekteverschijnsel zijn..

Parkieten-Freak

Je parkiet was ook gisteren niet tam Fatima. Lethargie is geen tamheid.
Je vogeltje was erg ziek en had gewoon de energie niet meer om te vluchten.
Ook namens mij sterkte.



Caradow

Veel sterkte met het verlies van je vriendje

Tam is niet het goede woord, maar ik weet wel dat dit veel vaker voorkomt.
Ons eerste parkietje Tiki heeft de laatste dagen van haar veel te korte leventje ook heel veel onze warmte en aandacht gezocht. Terwijl ze eerst alleen op durfde te stappen en verder niets. Ook deed ze dingen wat ze nog nooit gedurft had en zocht ze op plaatsen waar ze anders nooit kwam. Een dergelijke plotselinge gedragsverandering moet dan ook altijd met argusogen gezien worden...

hillie

Hoi Fatima,

Wat naar dat de parkiet opeens dood is gegaan.
En waarschijnlijk was ze opeens tam door dat ze ziek was.
Wens je veel sterkte met dit grote verlies :(

groeten hilde

Isis