Dieren/vogel web winkel

Gestart door Tjilp, oktober 24, 2007, 15:50:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tjilp

Hoi

ik ben een beetje onze dieren winkels een beetje zat zeg maar
wel leuke speeltjes...maar zinds ik daar boodschappen doet is het assortimenten speeltjes het zelfde gebleven.
ook verkopen ze geen pallets..heel woonplaats gerezen mar 1 winkel had ze merk weet ik niet want ik heb het zakje weg gegooid (het zijn gekleurde zoet ruikende brokjes,).
Bij de dieren arts hebben ze Hareldson wel erg prijzig.
Toch wil ik onder nemen wat de merken kosten en waar ik ze kan bestelen.

dus wie weet een goede betrouwbare online shop voor onze vriendjes?

Caradow

Over het algemeen zul je bij de dierenwinkels ALS ze al pellets verkopen, alleen Nutribird tegenkomen. 
Harrisons komt wat meer in opkomst bij grotere/betere dierenwinkels maar is hoofdzakelijk verkrijgbaar via de dierenartsen.

De meeste webwinkels en online zaken kiezen ervoor om 1 merk te verkopen, omdat ze die zelf het beste vinden. Soms vind je ook nog wel eens 2 merken, maar daar blijft het vaak bij. Nutribitrd en Harrisons zijn toch wel de meest gegeven merken pellets bij grasjes.

Harrisons is de duurste pellet die word aangeboden, omdat dit rechtstreeks uit Amerika word geimporteerd. Vroeger was er maar 1 DA die daarvoor zorgde en konden  dierenartsen alleen via hem  aan Harrisons komen, tegenwoordig zijn er meer importeurs wat de prijs iets lager kan maken, doordat het minder vaak verzonden hoeft te worden. Maar Harrisons blijft qua aanschaf het meest prijzig, terwijl als je het gaat berekenen hoeveel de vogels eten en hoe lang je dan met ene zak doet, dit weer heel erg meevalt. (vind ik)

Ik weet niet welke pellets je op dit mometn voert, maar je moet je wel realiseren dat wanneer je overstapt op een ander merk, dat je parkietjes hier aan zullen moeten wennen en het zelfs kunnen weigeren om te eten. Ik ken mensen met meerdere gaaien, waarbij elke gai zijn eigen merk eet, puur omdat ze het andere merk weigeren te eten.

Een betrouwbare Online shop is natuurlijk onze eigen sponsor, De Vogelkelder in Den haag. Deze verkoopt Harrisons, maar ook nog 3 andere merken pellets.