stomme vraag?

Gestart door FairyQueen, oktober 25, 2007, 20:51:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

FairyQueen

dag mensen

Ik heb een vraagje, misschien in jullie ervaren ogen vrij simpel maar ben zelf totaal niet ervaren met grasparkieten.

Ik heb nu sinds twee weken twee hele mooie parkietjes, ze zijn alleen erg stil, je hoort ze niet, ik zie ze nooit spelen, ze zitten voornamelijk stil te zitten op hun stokje. Eten en drinken doen ze wel maar niet van het fruit wat ik in de kooi leg voor ze.

Op de site heb ik wel gelezen dat ze zich altijd even moeten aanpassen maar is dit wel ongeveer normaal?? Ben waarschijnlijk weer veel te snel bezorgd maar zoals ik al zei ik weet er gewoon nog niet veel vanaf. En wil t gewoon goed doen. Ben nu al een klein beetje heeeel erg gek op mijn kleintjes.

Milo-Pixel

dit is inderdaad normaal. ze zitten in een andere omgeving, andere geluiden, andere kooi, alles is anders. fruit moeten parkietjes echt leren eten, hetzelfde geld voor groente. hebben ze speeltjes in de kooi? praat je tegen ze als je in de buurt bent of langsloopt? zitten ze niet bol, en slapen ze op 1 poot?

groetjes, Marit

FairyQueen

Praat de hele tijd tegen ze.

En ze zitten niet bol, had al gelezen dat dat een slecht teken is.
Speeltjes hebben ze misschien al in overvloed, hun vinden het leuk dus ik ook, hihi.

Dus geen reden om me zorgen te maken, wilde t gewoon even zeker weten

Dank je!