Parkiet In Slaapkamer

Gestart door Brilpoetsdoek, juli 25, 2005, 18:54:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brilpoetsdoek

Hoi,
Kheb een vraagje, kan je een parkiet pernament bij je in de slaapkamer houden. Ik hoor namelijk wel eens dat dat met stank ofzo niet gaat.

Stomme opmerking -->(ach die stank dat vindt dat beestje toch niet erg)


nouja alvast bedankt

Jojo

Hoi,

Het valt inderdaad wel mee met de stank, maar de stof die er vrij komt is niet zo heel erg gezond om dat op je slaapkamer te hebben.
Misschienals je de boel een paar keer daags goed ventileert........
Mij lijkt het niet zo heel lekker en gezond!
Succes!

Brilpoetsdoek

CiteerHoi,

Het valt inderdaad wel mee met de stank, maar de stof die er vrij komt is niet zo heel erg gezond om dat op je slaapkamer te hebben.
Misschienals je de boel een paar keer daags goed ventileert........
Mij lijkt het niet zo heel lekker en gezond!
Succes!
[snapback]8350[/snapback]

Ja zoiets dachtik al ja. Net zoals van die hamsters ofzoiets.

Safrena

#3
Hey Brilpoetsdoek

Qua stank is er inderdaad geen last maar...

Een parkietje brengt net als ieder ander huisdier heel wat stof en stofmijt mee en daarom is het niet gezond om je parkietje op je slaapkamer te houden.

een parkietje heeft regelmatig verse en frisse lucht nodig wat ook al moeilijk gaat omdat je bijna geen raam kan openen anders zit je parkietje in de tocht met gevolg dat je parkietje ziek wordt.

Het beste is dus niet op je slaapkamer je parkietje te houden wat trouwens niet voor je parkietje gezellig is als jij dan de hele dag in huis zit of zo

vele groetjes

thexfile

:huh: Nou wij zijn erg klein behuist.... een 2 kamer flatje...64m2 , en wij slapen zeg maa dus in de woonkamer , ruimte van 4 bij 6 , en daar staat de kooi met 3 parkieten er in....

verder woon ik langs een drukke  randweg waar dus veel auto's rijden , en is er een permanente mechanische ventilatie in de flat aanwezig....

Heb een Dyson stofzuiger die bestemd is voor mensen met dierren en allergieen en daar zuigen we het huis mee....

Nu moet ik zeggen we hebben geen problemen dat die beeste in onze ruimte wonen , het enige waar je last van hebt is dat je wat vaker moet zuigen en zo , maar de geur wen je aan , ik vind het zelfs lekker ruiken , en als het stinkt moet je je kooi vaker schoonhouden.... wij hebben ook houdsnippers en dat ruik ook veeeeeel lekkerder.....

de vogeltjes hebben nergens last van , en af en toe gaat de balkondeur open en gaan ze met goed weer naar buiten....

ze staan samen met ons in het sociaale leven , zij zien alles van ons en wij alles van hun....

Als je een soortgelijke situatie hebt zou ik niet weten waarom zou het niet kunnen....

Anita & Marisa

Hoi hoi,

Een woonkamer zit vaker anders in elkaar dan een slaapkamer. Hier is inderdaad meer ventilatie en het is een grotere ruimte.
In een slaapkamer is dit té beperkt. En dit is niet gezond voor mens en dier  ;)

Veel liefs,
Anita en Marisa.

Marthijn

maar is het nou echt slecht voor mens en/of parkiet?

Jorijn

Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com