Pallets

Gestart door Tjilp, oktober 24, 2007, 15:58:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tjilp

Omdat mijn dieren arts mij pallets heeft geadviseerd en dat Parkieten freak ook z,n voorstander is.
ben ik overgegaan op pallets.
Maar geen enkele dieren speciaal zaak had het.
1 zaak durfde een slecht advies te geven.
Ja we verkopen het niet...want parkieten eten geen pallets in de natuur maar zaden!
wij verkopen gezond gemengd zaad.
Ikke ja de dieren arts heeft mij pallets geadviseerd en heeft zelf een zak me gegeven.
Ja mar dat mag de dierenarts niet verkopen (hij noemde een ingewikelde reden dat de dieren arts geen voeding moch kopen ofzo)

ik ben weer weg gegaan want ik wou geen gemengd zaad!
Juist de dierenarts zei zaden zijn best goed hoor maar ze pikken de lekkerste uit en krijgen niet voldoende vitamines binnen.
met pallets hebben ze die keuze niet..en in pallets is alles samen geperst wat ze nodig hebben.

ik heb niet gestudeerd in dieren en planten kunde...maar zelf ik weet dat pallets niet groeien aan een boom of zo!
wat een beroerde comercieel dieren zaak zeg bedankt voor het advies *knip*

Naam verwijderd ivm privacy
Groetjes, Sonja.



Meltjuh

Hallo Elles,

Hij heeft ergens gelijk :-X. Pellets groeien niet aan de bomen :P. Al vind ik dat wel een ouderwetse manier van denken. Honden brokken liggen ook niet kant en klaar in de natuur, maar als je niet in staat bent zelf een verse, gezonde en gebalanceerde voeding te kunnen maken zijn kant en klare brokken wel de perfecte uitkomst. En dat verkopen ze toch ook??
En daarbij heeft de verkoper niet vermeld dat parkietjes niet alleen zaden eten. Dat had hij er dan op zijn minst bij moeten vertellen toch :D? Het is allang duidelijk dat de "ouderwetse" manier van alleen zaad voeren niet de juiste is.

Dierenartsen mogen juist wel pellets verkopen. Ik snap niet hoe hij er bij komt dat ze dat niet mogen ;).

@Beheerder: misschien even de naam weghalen? :-X

Tjilp