Honey eens lekker verwennen

Gestart door I..ris, oktober 14, 2007, 18:18:57

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

I..ris

Omdat ik met dierendag (wat alweer even geleden is) tot mijn spijt niet echt tijd had om honey eens lekker te verwennen ging ik dit gisteren maar eens doen ! :)
Ik pakte de fiets en ging naar het dorp om wat nieuwe speeltjes te kopen voor Honey in haar parkietenboom en voor haar kooi.. ik kocht natuurlijk ook wat trosgiertst...
Toen ik weer thuis was maakte ik de kooi goed schoon en richtte hem gelijk opnieuw in met de nieuwe speeltjes..
Honey wist niet wat er was gebeurt met haar kooitje.. dus ging ze eerst maar even rustig op haar schommeltje zitten (ondertussen knabbelent op trosgierst) om maar eens te kijken wat voor nieuws er allemaal in de kooi hing.
Toen ze de halve sliert trosgierst ophad en haar middagdutje had gedaan ging ze voorzichtig knabbelen aan een touwtje met balletjes en belletjes erin.. omdat ik wist dat Honey belletjes helemaal geweldig vindt had ik dit speeltje maar gekocht..
Toen ze een beetje gewend was aan het speeltje vond ze het geweldig om er tegenaan te tikken met haar snavel, en er proberen op te gaan zitten..  :-X
Ik had hier eerder ook al een topic geplaatst dat Honey telkens eenzelfde loopje deed.. volgens mij is dit nu dus ook afgelopen ! Sinds gisteren heeft ze het loopje al niet meer gedaan. !
Hopelijk doet ze het nu ook helemaal niet meer !!
Dus ParkietenFreaks .. Bedankt voor alle tips die ik heb gekregen.. ik hoop dat honey nu Helemaal blij is..
Dankzij jullie tips Verveelt Honey zich niet meer en kan de kat ook niet meer bij haar komen !
Dit is echt een top forum  ;D ;D

Mvg Iris..
Honey I love you  :-*