Lid van de maand september

Gestart door Safrena, oktober 10, 2007, 19:07:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Safrena

Hey Mensen

Alweer is er een nieuwe maand begonnen en hebben we een nieuw lid van de maand gekozen.
Deze maand hebben wij gekozen voor "lid van de maand september"

Vogeltje

Toen vogeltje haar stage moest gaan doen in een dierenwinkel, schrok ze van wat ze daar allemaal zag.
Ze zag daar in elk klein kooitje  ongeveer 10 vogels, waarvan 3 kooitjes vol met grasparkieten. Hiervan hebben er minstens 10 schurft, 1 er van is zijn vleugelpennen kwijt en minstens 4 worden er aangevallen en moest ze om de 10 minuten zorgen dat wondjes niet verder bloeden.
Vogeltjes kon dit echt niet aanzien en nam meteen aktie. In eerste instantie wilde ze absolut niet blijven, maar na veel info en raad te vragen is ze wel gebleven.
Ze heeft een behoorlijke discussie gehad met de winkel eigenaar, maar uiteindelijk mocht ze een goede thuis zoeken voor de zieke vogeltjes, en mocht ze zelf nieuwe bestelling doen en ook voor de diertjes zorgen, zodat de nieuwe vogeltjes het veel beter krijgen.
Zo is Vogeltje beginnen rondvragen en zoeken en heeft ze iemand gevonden die de zieke vogeltjs wilde opvangen en verzorgen, zelf heeft ze ook twee parkietjes opgevangen.

Vogeltjes,  de beheerders willen jou dan ook bedanken voor alles wat je gedaan hebt voor de diertjes, om ze zo toch een kans te geven op een liefdevolle en goede verzorging.

Vele groetjes
De Beheerders

Caradow

Gefeliciteerd met deze titel Vogeltje!

Meltjuh

Gefeliciteerd Vogeltje! ;D

Heel goed gedaan ;D en terecht deze erentitel verdiend!

Sonja

Van harte gefeliciteerd Vogeltje, met deze mooie eretitel! ;D ;D

Je hebt hem helemaal verdiend. ;D

Groetjes, Sonja.

roha

 ;D Absoluut verdiend  ;D

Heel erg moedig van je!!

Van Harte Gefeliciteerd met je titel!!

Groetjes Hanneke

Idske

Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Fenixjuh

Hey,
van harte, zeker verdiend, hartstikke knap dat je gebleven bent met stage  ;D

Moppers

Gefeliciteerd Vogeltje!
Hoe jij hebt gehandeld, zo hoort het! Niet de andere kant op kijken en doen alsof je neus bloedt, maar ingrijpen!  ;D

Parkieten-Freak

Gevleugeliciteerd, Vogeltje!  ;D
Je hebt heel goed gehandeld, en je bent een voorbeeld voor andere stagiaires! ;D


Sara

Gefeliciteerd hoor!
Wat zullen de diertjes je bijzonder dankbaar zijn voor deze goede daad,
en dat zijn wij trouwens ook! ;D

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Chicowen

Gefeliciteerd Vogeltje!
Dubbel en dwars verdiend!

Liefs!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Mars

gefeliciteerd, ik vind het erg dapper van je!

groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Kleintjes

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest:
Welverdiende titel  ;D Gefeliciteerd!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

ashley

gefeliciteerd ;D
echt goed wat je voor ze gedaan hebt :)

Vogeltje

Hey Allemaal!

Bedankt :) Had het nou niet echt verwacht eigenlijk. IK zou even een kleine update hier houden. De 2 vogels die ik erbij heb genomen blijken inderdaad een dame en een heer te zijn en hebben beide al een koppel gevormd met 2 van mijn andere parkieten. Met de andere vogels gaat het ook vrij goed ( die een meneer allemaal heeft overgenomen) alleen 1 zit nog in de ziekenboeg. En op stage. Er zitten 4 a 5 in een kooitje en heb de afgelopen twee week minstens 6 naar een ander huisje mogen verhuizen. Ze hadden altijd een vaste kweker die ze voor de vogels hadden, maar ik heb een andere gezocht, want de binnengekomen vogels zagen er niet goed uit. Verder heb ik af en toe nog wel een discussie met stage, maar het is vol te houden zo :)

:) Nogmaals bedankt voor alle adviezen:)

hillie

hoi vogeltje,

Je heb deze prijs dwars en dik verdient.
Je had de lef om iets te zeggen van de situatie.
Terwijl het je stage adres was.
gefeliciteerd



groeten hilde