Dag lieve Frummel, Rust zacht meisje

Gestart door Trippy, oktober 08, 2007, 19:31:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mars

Ik denk dat Ashley's theorie wel klopt: het zou heel goed kunnen dat Frummel van het ene op het andere moment dood is gegaan, bijvoorbeeld door een hartstilstand.
Ik heb Winky in laten slapen, die deed haar oogjes dicht (vond ik een heel mooi en verdrietig moment) en ook Timo had zijn oogjes dicht (en die is vermoedelijk ook niet meteen doodgegaan).

Het is heel verdrietig om je meisje nu al te moeten missen. Je zult vast hele mooie herinneringen aan haar hebben, geniet daar maar van. Dan maken de tranen vanzelf plaats voor een glimlach en een beetje trots voor jouw dappere meid!

groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Meltjuh

Jeetje wat zielig :( Heel veel sterke met dit verlies... :'(




Tjipie lover


Milo-Pixel

wat onverwacht zeg... heel erg veel sterkte.. ik hoop dat je het een beetje kunt verwerken.

groetjes, en nogmaal sterkte,

Marit

Moppers

Jeetje, wat naar! (het woord wat me als eerste te binnen schoot is op dit forum niet gepast)
Gecondoleerd, en sterkte meid!

Trippy

Bedankt iedereen...

Tja, dat een leven zonder Frummel zo anders is had ik écht niet verwacht.
Een beestje dat eigenlijk het liefst altijd op je schouder zat of in je vest mis je toch echt wel ontzettend...

Wel lijkt het alsof de andere parkieten merken dat ik verdrietig ben en het er moeilijk mee heb.
Toen ik gisteravond, en net Jello uit de kooi wou halen sprong mini op mijn arm, vervolgens Jello en samen hebben ze meer dan een uur lekker op mijn schouder gegeten... terwijl Mini normaal wegvliegt als ik haar probeer aan te raken kon ik haar gister gewoon kroelen... Máf... Maarja, liever mijn lieve Frummel.

Ik vindt het wel toeval, het kruipertje van Corine is ook zo plotseling overleden toen ze 10 maanden oud was... vreemd maar goed, zal wel toeval zijn...

Kleintjes

Beter laat dan nooit zeggen ze wel eens, dus bij deze:
Ook namens ons 6jes veel sterkte met 't verlies van je kleine vriendje.

Groetjes, sterkte en liefs van ons aan jullie

ps Toen we Giny lieten inslapen deed ze ook haar oogjes ducht, dus de theorie dat de oogjes dan altijd open zijn klopt niet. (Myth busted aldus de MythBusters hihihi)
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

smartie

Heel veel sterkte met het verlies van Frummel. Draag d'r maar mee in je herinnering en in je hart!

liefs, Anita, Pino en Lucky

Isis

heel veel sterkte met het verlies van Frummel