Diverse toebehoren

Gestart door Saskia, oktober 04, 2007, 16:11:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Saskia


Ik heb momenteel alleen nog een valkparkiet die of geen gebruik maakt van deze spullen, of er te groot voor is omdat het voorgewone parkietjes bedoeld is.
Daarom doe ik het weg, weggooien vind ik namelijk zo zonde...
Een vergoeding van de verzendkosten volstaat.

Het gaat om het volgende:


Lengte van de schommel: 32 cm, Lengte van een stok: 26 cm


Natuurhout. Makkelijk in te klappen. Met ladder, schommel en balletje. Afmeting: 22,5x22,5cm.


Ferplast Flex klimstokken
Dankzij het innovatieve modulaire systeem Flex kan de zitstok van vorm veranderen, waardoor hij naar wens steeds opnieuw aan te passen is.
Makkelijk aan elkaar te klikken zijn deze op hout lijkende kunststof onderdelen. Zo kunt u de kooi op een leuke manier begaanbaar maken voor de vogels. De sets bestaan uit 79 delen en zijn onderling te combineren (de 16 mm)

Ik heb ongeveer zoveel als 2 sets.

Mars

Ik heb je een PB gestuurd...

groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Caradow

Ik heb je ook een pb gestuurd ;)

Renate

Mars

Is er iemand die naar de meeting gaat (vogelkelder) en in Alkmaar of Hilversum woont?
Die persoon zou het spul van Saskia mee kunnen nemen en daarmee Saskia, Renate, mij en een eventuele vierde persoon blij maken? Dan besparen we ons de verzendkosten en kan Saskia iets voor haar valkparkietje kopen in de plaats daarvan  :D

Groeten Marcia

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Chicowen

We wonen niet in Alkmaar of Hilversum, maar wel ergens daar tussenin. ;)
We wonen nu nog in Amstelveen, maar over 2 weken wonen we als het goed is in Amsterdam Zuid-Oost.
Dus ik hoor het wel als mijn hulp nodig is. ;)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Mars

Kijk, als je er voor heen en weer moet gaan reizen, kunnen we beter gewoon de post betalen. Maar als er iemand toevallig in de buurt woont, dan kunnen we beter voor dat geld wat leuks voor het valkje laten kopen, snappie??? Dan is iedereen blij :)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Saskia

eventueel zou het ook in zeewolde opgehaald kunnen worden, daar wonen mijn ouders dus dan geef ik het aan hun mee.