trillen met haar kopje

Gestart door Sylvia, oktober 02, 2007, 16:27:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sylvia

Hallo allemaal,

Ik probeer het kort te houden....
Sinds een week heb ik er voor Wietie (popje) een vriendje bij t.w. Toetie, das een jonger mannetje.
Ze zitten al samen in een lekkere grote kooi, en het gaat volgens mij wel goed saampjes. Ze vliegen zelfs al samen los, en waar zij gaat, gaat hij....
Nu zag ik ze samen bovenop de kooi een beetje smoezen, en Wietie ging op een gegeven moment met haar kopje heel snel trillen, richting Toetie, ze hield haar kopje een beetje schuin, en nu vraag ik me wat ze daarmee wil zeggen.... ::)

Heeft iemand dit eerder gezien?

Ik ben heel benieuwd, groetjes van Syl

Meltjuh

Ja dat heb ik zeker eerder gezien.
Maar hierbij ging het erom dat een jonger parkietje dat bij een ouderparkietje (zijn vader :P) deed.
Hierbij maakte het jong een piepend geluidje. Het wou hiermee zeggen dat het gevoerd wou worden :-*.

Het zou dus kunnen zijn dat Wietie gevoerd wil worden door Toetie.
Of heeft iemand anders nog een andere beredenering? ;D

DarkWolf

Hmmm...mijn pariet doet dat ook. Zijn kop vooruit steken, zijn veren opzetten (dan heeft ie preciehs dikke wangetjes) en dan zo een piepend geluid maken. Maar ik kan hem moeilijk voeden he :P

Sonja

Hoi Sylvia,

Bij mijn parkietjes komt dat ook voor. ;)
Ik sluit me daarom ook aan bij Melanie, ik denk ook dat jouw parkietje gevoerd wil worden.

Groetjes, Sonja.

Sylvia

Bedankt voor de reakties,

Ik snap alleen niet dat ze dat nu doet, ze is al bijna 2 jaar oud...........is dat normaal? :o

Sonja

Hoi Sylvia,

Ja hoor, dat is normaal.
Mijn parkietjes zijn nog ouder, leeftijd maakt niet uit.
Parkietjes die verliefd op elkaar zijn, voeren elkaar. :-*

Veel plezier met je 2 schatjes!

Groetjes, Sonja.

Sylvia

Ooooooh.......wat leuk!

Ik hoopte al dat ze elkaar leuk zouden gaan vinden. hahaha

;D ;D ;D

Kleintjes

Hoihoi,

zoals jij 't omschreven hebt, zie ik 't hier vaak met onze dame Silly; ze wil dan gevoerd worden door Tweety. Mini (de jongste bengel) doet hetzelfde bij Kruumel. Ze willen zich laten voeren door hun vriendje en / of partnertje.

Elkaar voeren, dat is toch echt liefde?  :-* :-* Geniet lekker van de schatjes!!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses