veel te dun!

Gestart door Maanu_, september 26, 2007, 21:32:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

s-ke

Ik vind het echt erg voor je, maar je hebt gedaan wat je kon!
Heel veel sterkte!
X

Willemien

 :(Hoi
Wat vervelend voor je van je parkietje..misschien heeft tie toch teveel stresss gehad bij vervoer naar (of in)de dierenwinkel of te vlug bij zijn ouders weggehaald..
Hoe lang heb je Elmo gehad ?
Je zult best veel hebben moeten betalen..ik zou het zekerrrr... melden bij de dierenwinkel..
Ze zijn verplicht gezonde vogels te verkopen..
Heb je misschien al een andere ?
Ik lees wel......... :-X

Groeten Willemien

lien

o jeeeeeeeeeee wat erg zeg . :(
nog wel even een tip van mijn kant ,koop als het kan volgende keer bij een hobby kweker.
dit geeft nog geen garantie maar vaak geven zij iets meer om hun beestjes.
(niet elke dierenwinkel is slecht hoor) je weet nu ook zelf wel waar je op moet letten .

            sterkte en super dat je alles voor je vriend gedaan hebt .
                                   lien  :-*

Maanu_

hartstikke bedankt voor jullie lieve reacties!  :)

Ik mis Elmo echt heel erg, het was echt een apart beestje  :(.. Ik denk inderdaad dat hij op het einde veel stress heeft gehad, met name bij de dierenarts. Hij was toen al zo zwak en als hij werd beetgepakt werd ie nog zwakker. Maargoed.. ik ben wel blij dat ie zich nou nergens meer zorgen over hoeft te maken en lekker kan rusten.

@ Willemien het heeft inderdaad veel gekost bij de dierenarts. ongeveer €76,-. Maar daar zit ik niet over in. Hij was het zeker weten waard! Ik heb Elmo 6 maanden gehad.
Ik heb ook nog een andere parkiet (snoopy), die heb ik nu 11 maanden. Hij en elmo waren echte vriendjes... nou zit ie alleen..

@ Lien, ja ik denk dat je gelijk hebt, ik had Elmo uit een andere dierenwinkel dan waar ik normaal alles koop. Ik hou het voortaan gewoon op mijn oude vertrouwde winkel.

miekie

Maanu,

Veel sterkte bij het verlies van je lieve vriendje Elmo!!

Meltjuh

o, wat erg... Heel veel sterkte met dit verlies :(

Milo-Pixel

heey, wat sneu dat het toch niet goed gekomen is.. heel veel sterkte.

groetjes, Marit , milo&pixel

Kleintjes

Hoihoi,

wat jammer zeg, had gehoopt dat alles goed zou komen. Ook namens ons 6jes heel veel sterkte.

Groetjes, sterkte en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Maanu_

bedankt voor jullie lieve reacties! ik vind het echt lief.

Veel liefs van mij

pj_duffel

zo erg voor je  :( ,had ik ook voor,ik kreeg een parkietje en die was gehandicapt aan zijn pootje.veel sterkte met dit verlies.

davey

heel veel sterkte met je verlies! ;)

roha

heel veel sterkte nog!!

Peppie

héél veel sterkte..
ik vind het super wat je voor Elmo gedaan hebt hij was zeker trots op je!