Yuka = Ziek

Gestart door Siempke, september 13, 2007, 19:41:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Siempke

Met welke dierenarts zijn jullie het meest bekend ?
[ In Veldhoven/ Eindhoven ]

Prof. Gerry M. Dorrestein
Veterinair patholoog
Diagnostisch Laboratorium NOIVBD
p/a Wintelresedijk 51
5507 PP Veldhoven
Tel. +31 611 057 602
Website NOIVBD

Ik vraag het even omdat Yuka's borst beetje uitsteekt en hij zit ook al meer bol.
Het moet niet te ver van Eindhoven liggen,en ik ga liever niet naar een dierenarts vanwaar ze meteen zeggen.. Laat hem maar inslapen..
[Wat ik ook wel is lees hier op het forum]


Het kan ook best zijn dat er niks aan de hand is maar we kijken het dit weekend nog even aan, aangezien ik er morgen en zaterdag niet ben..

Gr. Simone

p.s deze dierenartsen zouden ook nog kunnen met het rijden : [ aangezien veldhoven niet zo ver van Eindhoven af ligt. ]

Prof. Gerry M. Dorrestein
Veterinair patholoog
Diagnostisch Laboratorium NOIVBD
p/a Wintelresedijk 51
5507 PP Veldhoven
Tel. +31 611 057 602
Website NOIVBD

Bijzondere dierenpraktijk "Den Horst"
Wintelresedijk 51
Mevr. Dr. H. van der Horst
5507 PP Veldhoven
Tel: 040 - 2053097
Fax: 040-2052723

Vogelkliniek Zuid-Nederland
Bogardeind 76
Drs. T. Evers
5664 EK Geldrop
Tel: 040 - 2800377
www.vogelkliniek.nl

Caradow

Als je naar Veldhoven kunt, zou ik dat zeker doen. Naar Hedwig van der Horst... (ze zit bij het NOP)
Zij is de arts verbonden aan het papegaaienpark en dus zeer bekwaam met kromsnavels.

Siempke

Oke harstikke bedankt, dan zal ik haar aanraden bij mijn moeder.
[ aangezien zij rijd ]

Hopelijk is het niets, als het iets is word het hopelijk niet erger dit weekend..


Gr. Simone

Siempke

Nouja k ben even dom bezig  ???
Het bleek de krop te zijn, k wist nooit waar de krop precies zat maar van Trippy heb ik gehoord dat het de krop was [ heb haar een foto laten zien van een andere parkiet die ook even zo zat als mijn parkiet zo ongeveer ]
Oh wat ben ik blij en opgelucht  ;D

Alleen.. ik heb dit topic nu wel alleen voor niks aangemaakt?of is dat niet zo'n ramp  :-[

Gr. Simone  ;)

Parkieten-Freak

Dat is helemaal niet zo erg Simone, je bent nu immers gerustgesteld en dat is belangrijk! ;)
Ik er slotje opzetten. ;)