Gigi overleden...

Gestart door sergio979, oktober 04, 2007, 21:38:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sergio979

gigi is vanmorgen gestorven...
hij leek te slapen maar ik zag hem niet ademen.was dus dood
we hebben hem begraven.

...

Ingrid

Wat erg Sergio  :(

Veel sterkte met het verlies van je parkietenmaatje......

Sonja

Hoi Sergio,

Wat vreselijk, en zo plotseling....wat zul je geschrokken zijn... :'(

Ik wens je heel erg veel sterkte met het verwerken van je verdriet en de leegte die Gigi achterlaat.

Groetjes, Sonja.

Mars

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Deniese


Kleintjes

Hoihoi,

he getsie, wat naar dat Gigi zomaar is overleden, en ook nog wel op de leukste dag van 't jaar.

Ironisch is dit eigenlijk ook wel 'n beetje. Voor mij tenminste.. Pino was vorig jaar op Dierendag overleden. En eng genoeg; hij had dezelfde kleur en ook totaal onverwacht  :'(

Ook van ons 6jes hier: Veel sterkte met 't verlies van je lieve vriendje. Zolang hij in je hart en gedachten blijft, is hij altijd bij je.

Groetjes, sterkte en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Milo-Pixel

wat erg zeg... ik wens je heel veel sterkte.. zo plotseling, ik hoop dat je het een beetje kan verwerken.

groetjes, Marit, Milo&Pixel

Meltjuh


Danielle

Ook namens mij heel veel sterkte gewenst met het verlies van je parkieten vriendje Gigi.


Isis


hillie

heel veel sterkte met het verlies van je parkietje :(

Idske

Sterkte met het verlies van Gigi. :'(

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Sara

Een vriendje verliezen is nooit leuk, maar zo plots maakt het er echt niet makkelijker op, in tegendeel. :(
Ik wil je bij deze dus heel veel sterkte wensen met het verlies van je lieve Gigi.

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes