gaat even niet over parkieten

Gestart door Theo & Wita, maart 26, 2005, 12:09:19

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Theo & Wita

Hey,

het gaat niet even over mijn parkietjes deze keer, maar ik wil het toch even kwijt en anders verwijderen jullie het maar.
Maar ik moet even kwijt dat we onze hond afgelopen dinsdag hebben moeten laten inslapen.
Ze mocht bijna elf jaar worden,ze kreeg veel pijn aan haar rug en haar achter poten wilden niet meer,daarop heeft de dierenarts haar bij ons thuis haar laten inslapen.
Wij zijn er allemaal erg verdrietig van geweest.Gelukkig hebben we nog een hond en onze parkietjes, dus is het niet gelijk helemaal stil in huis.

groetjes Theo

Goofie

Hallo Theo en Wita,

Wat erg om dit te lezen zeg.
Heel veel sterkte met het verlies van jullie hond.

Groetjes, Debbie

esther

Ook wij willen jullie veel sterkte wensen met het verlies van jullie lieve hond.
Het is altijd heel erg een huisdier te moeten laten inslapen.


Groetjes Esther

Claire

Het is verschrikkelijk om een hond te missen. Ik zelf heb ook drie honden, en ik zou niet weten wat ik zonder de oudste moet doen.
Ik wil je echt heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.

Claire

Parkieten-Freak

Het is altijd ontzettend verdrietig als je afscheid van een geliefd huisdier moet nemen.
Ik wens jullie dan ook heel veel sterkte de komende tijd!
Groetjes,
Anneke


Safrena

Hey theo

Het is inderdaad altijd heel erg om je lieve huisdier te moeten laten gaan en afscheid te moeten van nemen

Ik wens jullie heel veel strekte in deze moelijke periode

vele groetjes

helma

Hoi Theo,

Heel veel sterkte!!
Ik heb het tot nu toe nog maar 1 keer meegemaakt dat we onze hond in moesten laten slapen.
Het beestje is erg oud mogen worden, maar toch is het verdriet en ook het gemis erg groot.
Hoe groot of klein een huisdier ook is, ze zijn altijd heel erg trouw!!

Groetjes
Helma.

Anita & Marisa

Oh jeetje, wat erg!!!  :cry:
We wensen jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd!!

Veel liefs,
Anita en Marisa.

Sonja

Hoi Theo,

Verschrikkelijk, dat je je lieve hond moet missen, ik wil je heel erg veel sterkte wensen in deze hele moeilijke periode!
Zelf weet ik niet hoe het is om een hond te verliezen, maar wel heb ik ooit afscheid moeten nemen van verschillende parkietjes en mijn lieve, bijna 10 jaar oude konijntje, en daar was ik ook kapot van, en ik mis ze nog altijd.
Het maakt ook helemaal niet uit om wat voor dier het gaat, groot of klein, het was je kameraad.

Sterkte!!

Groetjes, Sonja.