Onderwerpen voor "the Hall of Fame".

Gestart door Parkieten-Freak, september 09, 2007, 12:16:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Milo-Pixel

#60
knuffelen is toch hetzelfde als kroelen of niet?  :-X

:o Je hebt gelijk, had ik over het hoofd gezien. Dank voor de oplettendheid.  ;)
De knuffelende grasparkiet voegen we niet aan het lijstje toe, helaas
Gr PF

Audrey

#61
Ah, sorry, ik dacht dat het enkel kroelen was tussen twee grasparkietjes, ik had het meer op grasparkiet en baasje. Maar geen probleem  :)

Wat misschien ook nog een ideetje is : de grasparkiet die het warm heeft
Dan denk ik aan de vleugeltjes 'optillen', hoog op de pootjes staan, en zo. Vooral met het huidige weer is het niet erg moeilijk om daar foto's van te hebben, maar als dit onderwerp zou aanvaard worden moet hij niet in december gekozen worden natuurlijk... :-\

Vooruit met de geit, de warme grasparkiet!  :)
Woow, ik krijg meteen visioenen van broodjes erbij.  :-X
Laat ik het maar formuleren zoals jij het doet: de grasparkiet die het warm heeft!
Gr PF 

Petr@

#62
Weet niet of deze eral bij staat.

De grasparkiet genietend op het balkonnetje of tuin.Wel in de kooi dan he.


Petra

Het fotograferen van vogels die in kooien zitten (binnen of buiten) is meestal niet zo leuk.
Je ziet voornamelijk traliewerk en dat is zelden leuk.....
Gr PF
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Deniese

#63
De poetsende grasparkiet?

Die hebben we toch echt al gehad hoor!  ;)

Sara

#64
Toen ik Timo net bezig zag, dacht ik meteen aan een nieuw onderwerp voor the Hall of Fame.
Ik weet niet of deze al aan bod geweest is, maar hij leek me wel leuk:
De onhandige grasparkiet!

Dus een foto van je parkiet die een beetje stuntelig is of in een benarde situatie terecht gekomen is en een beetje onhandig tekeer gaat...

Vele groetjes,
Sara

Why not? De stuntelige grasparkiet staat genoteerd! 
Gr PF :)
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Piknikki

#65
De grasparkiet op één pootje.

Of is die al genoemd? (dan heb ik die over het hoofd gezien)
Is 't wel leuk genoeg? ??? Ik vind het er altijd zo grappig uitzien. :-X

Dat is een leuke! Het onderwerp stond nog niet op het lijstje, maar nu wel.  ;)

Jasmin

#66
Ik weet niet of dit onderwerp al genoemd is

De grasparkiet in zijn parkietenboom/speeltuin

Dit staat wel al uitgebreid op de site dus weet niet zeker of het wat is.

Parkietenbomen hebben we al meer dan voldoende   ;)

Wouter

#67
Special effects in het dagelijks leven  ;)
Dinggen die lijken op special effects, terwijl het normale foto's zijn. Misschien is dit niet haalbaar, maar het is te proberen :P

Groetjes Wouter.

Lijkt me inderdaad niet haalbaar. Voor special effects kun je denk ik beter naar Quantum of Solace kijken! Alhoewel.... ;)

Milo-Pixel

#68
Ik heb misschien nog een leuke..

De schattige grasparkiet?

Dat ze je aankijken met die mooie kraaloogjes, en hun liefste gezichtje opzetten  :-*

Okidoki, doen we want schatjes zijn het.  ;)


Deniese

#69
de grasparkiet en zijn lievelingsspeeltje?

Goed idee, staat erbij!  :)

Moppers

Een niet al te aandoenlijk, maar toch zeer informatief onderwerp:
De zieke grasparkiet.

Bijna iedereen die wel eens een ziek parkietje heeft gehad, heeft er een foto van. Wie weet helpt het anderen ziekte herkennen.

Parkieten-Freak

Op zich is dat een heel goed idee Moppers. Te weinig mensen herkennen de (soms subtiele) symptomen van "ziek zijn" en sommigen mensen herkennen zelfs een doodzieke grasparkiet nog niet eens.
We hebben echter wel een probleem. :(
Bij de Hall of Fame is het gebruikelijk om een winnende foto te kiezen.
Bij het onderwerp "de zieke grasparkiet" vind ik het persoonlijk heel moeilijk om te stemmen.
Wat we misschien beter kunnen doen is om een aparte fotopagina van zieke grasparkieten te gaan maken. Deze fotopagina zetten we bij de rubriek "ziekten" op de website.
Ga je daar mee akkoord?  :)
Zo ja, dan zal ik een topic aanmaken waar mensen foto's kunnen plaatsen van zieke grasparkieten.


Moppers

Maar natuurlijk ga ik daarmee akkoord.

ciske

#73
de hangende grasparkiet een idee?

Tuurlijk, waarom niet?  :)
Die zetten we erbij!
Gr pf

Parkieten-Freak

Okidoki Moppers, dit weekend ga ik aan de slag! Ik zal vast een topic openen om foto's van zieke parkieten te vragen.


Sammydeparkiet

#75
Citaat van: Parkieten-Freak op november 20, 2008, 19:18:00
Okidoki Moppers, dit weekend ga ik aan de slag! Ik zal vast een topic openen om foto's van zieke parkieten te vragen.
Misschien is het ook een idee voor in het topic zieke grasparkieten, om er bij te zetten wat je het beste kan doen of juist niet kan doen. Natuurlijk is het beste de dierenarts. Maar ik bedoel bijvoorbeeld extra warmte enzo.

Liefs,
Stefanie.

De bedoeling van de fotoserie is om mensen duidelijk te maken hoe een zieke parkiet er uitziet. We willen dat mensen sneller naar een dierenarts gaan omdat vroeg ingrijpen letterlijk van levensbelang is bij vogels.

Bekende, veelvoorkomende aandoeningen staan al op de website. Wat je moet doen in geval van ziekte (zoals warmte toedienen), staat er ook al op.

Wouter

Citaat van: Sammydeparkiet op november 20, 2008, 21:44:11
Misschien is het ook een idee voor in het topic zieke grasparkieten, om er bij te zetten wat je het beste kan doen of juist niet kan doen. Natuurlijk is het beste de dierenarts. Maar ik bedoel bijvoorbeeld extra warmte enzo.

Liefs,
Stefanie.

Wordt het dan niet een te overvol topic met erg veel informatie? Of het moet heel erg overzichtelijk zijn, maar ik denk dat het erg veel informatie wordt. Ik vind persoonlijk de informatie die nu al bij de foto's staat voldoende, en ik denk dat het, als je parkiet ziekteverschijnselen vertoont, het beste is om gelijk naar de DA te gaan.

Maar Ik laat het aan Anneke over :P

Parkieten-Freak

CiteerMaar Ik laat het aan Anneke over  :P
Ow, da's fijn Wouter, en verder ben ik het helemaal met je eens. ;)

Wel, nu maar weer ontopic?
Kom maar op met die onderwerpen voor "the Hall of Fame".  ;D


Mo

Ik zou zeggen laat het maken van de pagina over aan de makers van de site. Die weten er vast wel een duidelijk overzichtelijke goede informatieve pagina van te maken.

Groetjes Mo

Deniese