Kijkt hij ergens naar of.......

Gestart door Petr@, september 06, 2007, 18:47:16

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Petr@

Hallo,

Mijn parkietje Vledder zit zo naar voren gebogen.Misschien kijkt hij ergens naar weet het niet.
Heb hem  3 weken vandaag precies.Hij is denk ik nu ongeveer 11 weken.
Heb er een foto bij gedaan misschien weet iemand hie een anrwoord op.

Groetjes Petr@

[verwijderd door de beheerder]
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Sonja

Hoi Petr@,

Ik weet het niet zo goed, zit hij de hele tijd op deze manier?
Gisteren schreef je ook dat hij zijn veren wat opzette, daarom vraag ik me nu af:
Hoe gedraagt hij zich verder? Eet hij goed, is hij levendig, wil hij spelen, hoe is zijn ontlasting, etc.?

Kun je daar misschien iets meer over vertellen?

Groetjes, Sonja.

Petr@

Hallo,

Zijn ontlasting is goed,Hij is net weer van z'n stokje gekomen om te  eten.Hij fluit op z'n tijd.Hij speelt nog niet met zijn speeltjes in de kooi maar ik denk dat hij nog steeds moet wennen.Hij is vanmiddag naar lang aarzelen op me hand gekomen om te eten (stukje trosgierst).Als ik hem bij zijn naam noemt reageert hij wel en als ik dan kus geluidjes maakt lijkt het wel of hij blij wordt.Hoeveel keer per dag moet ik hem nou proberen op me hand tekrijgen.Het zou dus kunnen dat hij naar iets in zijn kooi zat tekijken Misschien zijn schommeltje.

Groetjes Petr@
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Mars

Ik heb twee parkietjes gehad die zo zaten: eentje was gewoon erg nieuwsgierig naar wat wij deden in de keuken (maar erg bang en ook gewond) en eentje werd erg ziek.
Ik zou je dus aanraden om even wat ontlasting op te vangen en na te laten kijken door een vogelarts. Uit de ontlasting kun je vaak heel veel opmaken.

Ik ga er niet van uit dat hij naar iets in zijn kooi zit te kijken, dan gaat hij het wel verder onderzoeken.

Op je vraag: Probeer ongeveer twee of drie keer per dag met hem te spelen. Gun hem ook de kans om te wennen aan zijn nieuwe situatie, bij het ene parkietje gaat dat sneller dan bij het andere.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

PZN

Zo slaapt mijn parkiet Marilyn altijd. En die is gewoon lekker vrolijk en speels.