Geadresseerde krijgt PM niet

Gestart door Corien, september 02, 2007, 21:38:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Corien

Zoals in de titel staat.. Geadresseerde krijgt m'n PM niet, alhoewel ik hem gister heb gestuurd en deze persoon vandaag nog online is geweest.. Tevens heeft ze mijn 3 eerdere berichten ook niet ontvangen (verdeeld over 3 weken). Deze persoon heeft mij wel gePMt!! Mods..?? ???

Ingrid

Het kan zijn dat de inbox van de ontvanger vol is. Er zit namelijk een limiet op het aantal berichtjes ;). De inbox legen zou de oplossing van het probleem moeten zijn.

Caradow

Ik heb dit een tijdje terug gehad met Mars... Mars reageerde met een heel verhaal op ene pb van mij, deze was echter niet aangekomen... Later geen problemen meer gehad.


Als de inbox van iemadn vol is, krijg je daar een melding van dat het bericht niet verzonden kan worden, dus dat lijkt mij hier niet het geval (was het bij Mars en mij sowieso niet)

Parkieten-Freak

Ik zal onze internet goeroe (en daarmee ook pm deskundige) vragen of hij zo goed wil zijn om een blik te werpen op dit topic. :P
Laten we hopen dat hij mijn pm ontvangt. 8)
Anyway, kom er maar in Jorijn!  :)


Corien

De inbox is inderdaad niet vol, ze had dat ook in haar PM gezet (had in een topic van haar gereageerd)

Jorijn

Ik heb nog nooit problemen met PM's gehad. Weet je zeker dat je op dat moment geen problemen met het internet had waardoor de vervolg pagina niet goed is geladen?

Het systeem is zo ontworpen dat het normaal niet kan falen, tenzij het aan de verzender zelf ligt. Probeer het anders nog eens met iemand?
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Corien

#6
Nee hij 'zegt' gewoon dat hij is verstuurd.. Internet deed het ook gewoon prima. Ik ga het nog eens probeen, Jorijn ik stuur jou een PM en degene waar ik al die tijd naar probeer te versturen oké?

(PM's staan ook gewoon in de uitbox, m'n laatste PM heb ik in m'n uitbox gezet (waardoor ik dit topic dus opende))

Corien

Even een kleine toevoeging.. Geadresseerde heeft m'n laatste PM (zaterdag) wél ontvangen, maar geen tijd gehad om te reageren. Sorry voor dit misverstand. Alleen degene hiervoor heeft ze dus niet gekregen.

Corien

Geen antwoorden dus, of waardoor dit voorkomen kan worden? Heb namelijk 3x hetzelfde bericht getypt.

Mars

Neem gewoon even contact op met jorijn, via PB, als dat lukt. Misschien dat jullie er samen uitkomen? Op 1 mislukt berichtje (en gewoon een goede internetverbinding Jorijn), is het hier gewoon goed gegaan verder.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Corien

Jorijn had ik al een PM gestuurd; op 3 september dus.