ik zal me even voorstellen!

Gestart door Milo-Pixel, augustus 31, 2007, 20:54:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo-Pixel

hallo allemaal!

ik ben marit en ben 16 jaar. en ja, ook bij mij is het parkieten virus (weer) losgeslagen... ik heb vroeger toen ik klein was al 1 parkiet gehad en mijn zus ook 1. pippi en odit. die zijn helaat niet meer... (al 6 jaar niet meer). nu heb ik er 2 gekregen voor mijn slagen. ik heb ze 20 augustus opgehaald bij een hobbykweker, ik wilde ze daar vandaan hebben omdat hij heel goed voor zijn vogels is. op mijn avater zien jullie ze. links is milo en rechts is pixel. ik heb ze nu 2 weken en ze zijn superlief. ze zijn al heel erg tam (wat ik niet verwacht had omdat ik ze allebij tegelijk gekocht heb, en niet eerst 1 tam gemaakt heb). gister hebben ze hun eerste vlucht gehad en het ging wat moeizaam. ik heb ze lekker een uurtje laten gaan en daarna zijn ze op mijn hand gaan zitten en heb ik ze in de kooi gezet. ik heb heel veel aan het forum! en ik leer steeds meer ervan. ik ben nu al helemaal gek van milo en pixel en ik wil ze nu al niet meer kwijt. ze mogen oud worden mij mij  :)

vele groetjes,

Marit, milo en pixel

Idske

Gefeliciteerd met je mooie aanwinsten en veel plezier hier op het forum gewenst!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Susanne32

Hoi Marit,

Welkom op het forum  :)

Wat een prachtige vogeltjes - beide dametjes, zo te zien - heb je!  :-*

Heel veel geluk toegewenst met hen!

Isis

heel veel plezier met je nieuwe parkietjes.  :)

Siempke

Wat een schatjes  :D
Ik heb ook nog meer foto's op de site gezien van de kweker waar je ze vandaan hebt, Wat een Schatjes!  ;)

Milo-Pixel

dank jullie wel voor de leuke reacties! ik ben nu al helemaal gek op mijn dametjes  ;)

Cheryl87

Welkom, ze zijn zeker leuk je parkietjes!