Gezocht: Tamme Engelse pop, +/- 2 jaar voor onze nieuwe vriend

Gestart door rjwblom, september 30, 2007, 22:17:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

rjwblom

Hallo,

We hebben sinds zaterdag 29 september een twee jaar jonge tamme Engelse man in ons midden. Momenteel zit hij in een aparte kooi bij ons Australisch koppeltje.

Omdat er tegen wil en dank door vele redenen soms toch vogels van eigenaar moeten wisselen, hopen wij bij te dragen als goed nieuw tehuis.

We zouden het leuk vinden als onze nieuwe Engelse vriend Knofje, geboren 18 oktober 2005, een tam vrouwelijk leeftijdsgenootje zou krijgen. We bieden dus een gezellig gezin (2 mensen ouders, een Australisch parkieten koppeltje en een gezellig kletsende Engelse man).

Ik heb een foto bijgevoegd zodat je kan zien bij wie je pop terecht komt. Hij kijkt een beetje sip maar hij vond de rosé lekker ruiken en daar mocht hij niet van drinken. We hadden hem net opgehaald maar voelt zich nu al helemaal op zijn gemak.

Groetjes,

Rob, Willeke, Dolce, Gabbana en Knofje


[verwijderd door de beheerder]

Parkieten-Freak

Wat ontzettend fijn dat jullie dit mooie vogetje opgevangen hebben. Knofje, wat een leuke naam!
Ik hoop dat hij heel snel een vriendinnetje krijgt!  :)


Mars

Je zou ook eens kunnen informeren bij Amevidi of de plaatselijke dierenambulance. Doordat jullie op zoek zijn naar een Engelse parkiet is de zoekvraag nog wat specifieker.
Misschien dat je daarvan een parkietje een tweede kans kunt bieden?

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..