Lid van de maand augustus

Gestart door Safrena, augustus 29, 2007, 11:32:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Safrena

Beste leden,

De vakantie is weer voorbij, en is het tijd om weer eens rond te kijken voor de titel lid van de maand.

De beheerders hebben dan ook opnieuw iemand gekozen voor een "lid van de maand augustus"

laura19

Laura, heeft een voilere waar ze nestkastjes heeft in hangen. Haar parkietjes waren dan ook aan het broeden.
Toen ze terug kwam van een camping had haar mama een bakje in huis, met twee kleintjes erin.
De mama van de kleintjes is van iets heel erg geschrokken, waardoor ze overleden is.

Laura is meteen hier op het forum gekomen om hulp te vragen. Iedere raad die ze kreeg, volgde ze ook op en bij de minste twijfel vroeg ze meteen wat ze kon doen. Het allerkleinste is de volgende dag al overleden. Ze had nu nog een kleintje over.
Er werd toen het advies geven om het kleintje toch in het nestje te zetten bij haar ander broedend popje.
Laura deed dit dan ook, maar het kleintje werd niet aanvaard, tot overmaat van ramp werd er zelfs een eigen jong mee uitgegooid. Na nog een keertje het te proberen, heeft ze dan beide kleintjes in huis opgenomen om met de hand groot te brengen.
Ze kregen de beste verzorging, goed te eten, lekker warmte enz... maar het kleintje van de eerste nest heeft het niet gered.
Laura bleef dus volhouden met het oudste kleintje (dat verstoten was van het nog broedend popje). En ondanks alle goede verzorgingen heeft het kleintje dit jammer genoeg ook niet gehaald. Larua heeft zo haar best gedaan voor de kleintjes.

Laura, de beheerders willen jou dan ook bedanken voor alles wat je gedaan hebt voor de kleintjes, om ze zo toch een kansje te geven.
Wij willen jou heel veel sterkte wensen met het verlies van de kleintjes

Vele groetjes
De beheerders

Annika

helemaal terecht dat je lid van de maand bent geworden Laura! Je hebt ontzettend hard gevochten om de jongen alle goede zorgen te geven die je kon, helaas kunnen wij nooit echt een moedervogel zijn en waren de jongen vermoedelijk nog te klein om met de hand op te voeden. Heel veel sterkte met het verlies en vergeet nooit dat je niet meer kon doen dan dat je hebt gedaan !

Groetjes Annika

laura19

hoihoi allemaal ik wil bij deze jullie ook hertelijk danken voor 2 dingen.

1 voor jullie grote hulp en steun met andwoorden wat en hoe ik het moest doen en of aan pakken wij zijn jullie daar dan ook erg dankbaar voor.

2 voor lid van de maand. het is echt een forum waar iedereen met je mee leeft,denkt,en doet en nog,daarom mag dit van mij eigenlijk wel forum van het jaar worden als dat bestaat.

ja helaas heeft kleine twix het ook niet gered jammer genoeg. het ging zo goed hij begon met stukjes vliegen. als je riep begreep die je ook al en de voeding geven was gewoon geweldig hoe die daar mee om ging. jullie hebben dan ook filmpjes en foto's gezien hoe dat allemaal te werk ging. schitterend gewoon.

ik heb er me hele vakantie voor op geoffert om twix groot te brengen om het maar goed tekrijgen elke morgen vroeg uit en savond laat.tussen door konde we niet veel weg omdat twix de voeding moest hebben enz.

we dachten echt dat we dit als leek zijnde echt over wonnen hadden omdat het zo goed ging maar uit eindelijk bleek hier dus het tegen deel van te zijn en was het plotseling opeens anders helaas.

maar we hebben hier echt veel van geleerd en ik zal ook niet zomaar een jong uit het hok nemen om hem met de hand op te voeden ,in iedergeval niet zo jong. er zit veel werk in maar je krijgt er veel van terug vnden we ondanks dat het ander liep.

het gaat aan deze kant nu redelijk goed weer. maar nog soms ben je ermee bezig. dat je denk oja vroeger opstaan en dan denk je even later onee dat hoeft niet maar goed.

jullie zullen alvast gedacht hebben waarom zie ik haar niet zoveel op het forum maar dat komt gewoon omdat je toen elke dag er voor twix op zat en dat doet toch nog veel denken.maar we komen zeker terug hier.

ik wil nogmaals iedereen bedanken voor jullie hulp steun en dit presentje

groetjes laura :)

Sonja

Hoi Laura,

Van harte gefeliciteerd met deze mooie, en helemaal verdiende eretitel! ;D ;D ;D

Je hebt zo hard je best gedaan om de kleintjes alle zorgen te geven die ze nodig hadden, en ik weet hoe intensief dat is. Je bent aan handen en voeten gebonden om zulke kleintjes te verzorgen.

Het is heel erg verdrietig dat ze het ondanks alles toch niet hebben mogen halen, maar dat heeft zeker niet aan jouw liefdevolle zorgen gelegen.
Je hebt alles voor ze gedaan wat in je vermogen lag om ze in leven te houden.

We hebben je graag geholpen met de adviezen, daar is dit forum immers voor bedoeld. ;)

Bedankt voor het hele mooie compliment!!! ;D

We hopen je weer regelmatig op het forum tegen te komen. :)

Veel sterkte nogmaals, om het verlies van je 2 lieve schatjes te verwerken.

Groetjes, Sonja.

Cheryl87

Helemaal verdiend ;D
Gefeliciteerd met deze titel maar toch ook sterkte met het verlies van de kleintjes..

Parkieten-Freak

Van harte gefeliciteerd Laura19!
Ook namens mij hartelijk bedankt voor alles wat je voor de kleintjes gedaan hebt!
Heel jammer dat de vogeltjes het niet gered hebben, maar de natuur is helaas soms hard.
In ieder geval hopen we je nog vaak terug te zien op het forum!  ;)
Groetjes,
Anneke


Caradow

Je hebt de titel verdiend Laura! Gefeliciteerd!!!!

Ook al had een goed einde een nog mooiere prijs geweest, jullie hebben het alles gegeven...

Ingrid

Ik sluit mij aan bij mijn voorgangers. Van harte gefeliciteerd met deze welverdiende titel  ;D

Chicowen

Ook ik sluit me aan bij mijn voorgangers.
Gefeliciteerd met deze titel!
Je hebt het zeker verdiend!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Mars

Gefeliciteerd met deze titel Laura! je hebt hem echt verdiend, heowel je hem natuurlijk duizend keer liever in had willen ruilen voor het leven van de kleintjes. Met hoeveel leifde je het ook geprobeerd hebt, het is helaas niet gelukt en wij kunnen de leegte ons heel goed voorstellen.

Groeten en geniet van je titel,

Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Idske

Gefeliciteerd Laura, het is helemaal terecht dat jij deze titel gekregen hebt, je hebt zo ontzettend hard je best gedaan!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Meltjuh


Isis

gefeliciteert! ;D
je hebt deze tietel echt verdient. veel sterkte met het verlies van je kleine parkietjes.

ashley

gefeliciteerd,
je hebt het inderdaat echt verdiend.
nogmaals sterkte he!

groetjes ashley