ik heb een dwergpapegaaitje:D

Gestart door maxim, augustus 17, 2007, 08:16:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

veerle

Citaat van: DarkWolf op augustus 17, 2007, 19:01:02
ik denk dat je het best wacht tot hij helemaal tam is, voor je hem laat vliegen. Weet niet of dit op dezelfde manier gaat als bij grasparkieten, maar ik zou op 'safe' spelen. Dus gewoon laten wennen aan omgeving en kooi, tam maken en dan laten vliegen.
Hoe noemt ie btw?

ik heb nog een aga gehad en ik vind dat een grasje en een aga goed op elkaar trekken. alleen in een aga veel sterker met de bek en gaat ie iets makkelijker bijten.

maxim

hey deze is 8weken en leefde al in een groep zonder ze ouders hij voelde zich hier direkt thuis en at ook direct het eerste wat hij deed was naar de sliert van trostgierst direct at en dronk hij goed en maakte direct veel geluid en klimt en speelt al heel veel het is vogels mijn een damen en heeft ook een beetje geel bij der kopje net blonde vlechtjes echt heel lief  :-* ;D ik ben heel erg bezig om haar handtam te maken
ze is wel heel erg druk en maakt echt veel geluidjes nou tot nu toe heb ik geen problemen en gaat best wel goed. dus ik heb nog niks te vertellen. maar als ik een probleem heb type ik het hier

DarkWolf


maxim

ik vernoem hem/haar dnek tog meer haar gewoon naar de ouwe aga.. ik vind wel dt ze echt heeel veel eet niet normaal meer :p