Eindelijk vliegen, maar dan.....

Gestart door josephina, augustus 16, 2007, 19:45:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

josephina

Eindelijk is ons Adje gaan vliegen, nu hij volgens ons toch al wel 7 of 8weken oud is.
Wat waren we blij gisteren, maar wat schrokken we toen hij tegen de muur aan vloog!!!
Dat is toch niet normaal hè, dat hebben we tenminste nog nooit meegemaakt.
Hij heeft gisteren de hele avond nogal dizzy op zijn stokje gezeten en vandaag was hij nog niet helemaal in orde.
Hij zat de hele dag zachtjes te piepen maar gelukkig vanavond begon hij weer flink te kwetteren.
Nog wel niet zoals anders maar het begint toch weer te komen.
Zou er iets niet in orde zijn met het beestje, en dan bedoel ik niet door de knal, maar een vogel vliegt normaal gesproken toch niet tegen een muur???
Zou er iets met zijn motoriek niet goed zijn?
Wat moeten we doen???

Mars

Jonge vogeltjes vliegen wel vaker in hun eerste vluchten tegen muren, ramen en gordijntjes op. Behalve de klap is daar niets ergs aan. Na een tijdje leren ze hun grenzen kennen en vliegen ze ook wat minder angstig en gebeurt het als het goed is niet meer.

Houd je parkietje goed in de gaten, bel anders morgenochtend even een vogelarts als hij dan nog niet de oude is.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..