Lief jong parkietenvrouwtje aangeboden

Gestart door Wuis, juli 15, 2007, 12:49:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wuis

Mijn lieve, tamme grasparkieten hebben jongen gekregen. Helaas kan ik niet alles houden, en daarom zoek ik voor deze lieve dame een nieuw tehuis.

Ze is nog niet uitgevlogen en kan nog niet weg, maar langs deze weg zoek ik dus alvast mensen die interesse hebben! :)

Ze gaat alleen weg naar een zéér goed tehuis. Dat wil in ieder geval zeggen dat er andere grasparkieten aanwezig zijn (ook al krijgt ze nog zoveel aandacht van mensen).

Mijn vogels wonen in een voliere en ik wil absoluut niet dat ze er qua ruimte op achteruit gaat, dus gaat ze ook alleen weg als ze in een voliere terechtkomt.





Ik woon in Oost-Groningen en kan evt. in overleg dit schatje naar Veendam, Groningen of bijv. Hoogezand brengen.

Ik vraag €12.50 voor haar. Niet om er rijk van te worden, maar om er zeker van te zijn dat men in ieder geval goed nadenkt over de aanschaf.

Wuis

Na wat ze heeft meegemaakt heb ik besloten om haar te houden. Er zijn nu wel twee andere jongen op zoek naar een nieuw huisje.

Ger1983

Hallo

Ik zoek nog een handtam vriendje voor mijn pop. De pop zit sinds een week alleen in de kooi en was altijd gezelschap gewend van een mannetje. Dus nu ben ik op zoek naar een hand tam vriendje.

Ik weet niet wat voor kleuren uw parkieten zijn en of het mannetjes en dan ook nog hand tam zijn. Zo ja heb ik er enorme belangstelling voor.

Vriendelijke groet,

Ger Meppelink

Tjipie lover

#3
hey daar wuis.
Jee die kleine meid lijkt wel wat op mijn kimi toen hij nog klein was.
is de eerste vogel in mijn avatar.
heb ook nog wel een foto van  kimi ong net zo oud als joune is op de foto!!
ik heb er net weer 2 kleine lieverds bij.
heb er nu 8 dus bij mij zit het nu wel vol.
maar in ieder geval heb je een mooi jonkie!

groeten Ank.

ps: als je een foto van kimi zo klein wilt zien stuur dan even pb met email adres!!

Gelieve alleen te reageren indien je serieuze belangstelling hebt, zie ook: Reageren in prikbord Gr. Ingrid