Poeken

Gestart door JACK, augustus 04, 2007, 01:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

JACK

Hoi, heb het filmpje ivm met het (wijlen) parkietje Poeken gezien met het het eeuwig droevige liedje van Clouseau en ik merkte op dat dit parkietje regelmatig op een beeldje van een heks met een kooitje zat. Heb net hetzelfde beeldje in mijn appartement staan en het maakte me een beetje triest. Het moet erg zijn zo een slim beestje te verliezen. Heb mijn parkietjes nog allemaal en het verwondert me nog steeds hoe bijdehand en slim ze zijn.

Grtjes

Safrena

Hey Jack

Het parkietje Poeken, is altijd mijn knuffeltje geweest, omdat zij heel graag knuffelde en toch lekker eigenwijs was.
Die heks was een van haar favorite plaatsjes, en die staat hier nog altijd op dezelfde plaats.

Het is inderdaad heel moeilijk, om zo lieverdjes te moeten verliezen. En dat kan iedereen wel vertellen die al zo een lieverdje heeft moeten verliezen. :'(
Je hecht je namelijk zo aan je diertjes, ze horen gewoon bij je gezin.
Poeken is nu zeven maanden dood, en nog steeds doet het nog pijn. :'(
Haar mooie blauwe vriendinnetje Winnie is vandaag precies een jaar geleden ziek geworden en op 11 aug is zij een jaar dood, en ook dat doet nog steeds pijn. :'(   

Vele groetjes

Tjipie lover

hey Safrena.
Erg naar om te lezen dat Winnie en Poeken er niet meer zijn.
Ben dan zeker wel erg lang weggeweest van hier.
Hopenlijk zijn je nieuwe gevleugelde vriendjes ook heel lief, vast wel he - elke parkiet heeft wel wat unieks!!
Heb er nu 8.
Bliksem is nu zelfs redelijk tam, nu pas op haar 3 jarige leeftijd.
Groeten van Ank.

Bliksem+Donder Lucky+Spetter Kimi+Nanouk en Mumble+Indy