Oi!

Gestart door 1Chippy1, juli 28, 2007, 17:33:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

1Chippy1

Oi!
Hallo,
Ik ben neuw hier.
Maar ik heb eigenlijk iets optebiechten.
Ik heb 2 parkieten waarvan eentje 2 jaar geleden dood is gegaan en toen had ik weer een nieuwe gekocht.
Die 1ste parkiet kocht ik een soort van bakje ervoor ( waar in een parkiet kan badderen, die toen op de bodem van de kooi lag, er zat toen veel water in wist niet precies hoeveel water er in moest.) Ik zette haar in het badje en toen ik even later terug kwam lag die echter levenloos op de grond...

(En ik zit op een andere computer waarschijnlijk dat dat overeenkomt met de IP van en andere lid..?)
Groetjes
Chippy

Kleur tekst gewijzigd, dat leest wat makkelijker. ;)
Groetjes, Sonja.

Kleintjes

Hoihoi,

jeetje, dat is nog eens 'n kennismaking zeg. Je kan er altijd van leren en hopelijk heb je dat dan ook gedaan. Ondanks alles: Toch welkom op ons forum  ;).
Ik hoop dat je op dit forum veel kan leren, en wellicht zelf wat tips geven aan anderen of wat dan ook. Veel plezier op ParkietenFreak!!!!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie

ps. Wellicht dat je volgende keer 'n andere kleur pakt, rose is best lastig te lezen, net als geel of heel licht groen.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses