Helaas

Gestart door Maur@, juli 23, 2007, 21:25:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mikey Mike

Ach, ik dacht net dat het goed zou gaan...
Wat erg...
Een mooi gedicht, ik zou er veel steun in vinden, ik hoop jij ook

Meltjuh

Oh Maura... Heeeel veel sterkte en een hoop knuffels!

Maur@

Terro is nu bij de dierenarts, die had ik gisteravond een e-mail gestuurd. Hij wil graag sectie op hem verrichten en hem laten testen. De test moet ik zelf betalen, de sectie niet. Hij is eigenlijk ook wel benieuwd wat hij tegen komt. Hij belt vanmiddag wat gevonden heeft en stuurt mij een sms in Italië vrijdag waarschijnlijk als de uitslag van de test er is. Preventief de rest op de antibiotica vond hij geen goed idee. Antibiotica heb ik wel al en die laat ik bij mijn zus achter voor het geval. Na de sectie zal Terro gecremeerd worden, maar dat is een standaard procedure bij hem in de praktijk. Kost mij verder niets.

Mars

Hey Maura,

Wat vreselijk... je hebt je best gedaan maar het mocht niet meer baten. Arme Terro.

Heel veel sterkte ermee, het mocht niet zo zijn...

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Maur@

Sectie bericht: Gedegenereerde lever, schone longen en geen vergrote milt. Nu de definitieve test nog afwachten.

Idske

Wat is gedegenereerd?

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Ingrid

Degenereren = achteruitgang, bijvoorbeeld cellen die ziek zijn en minderwaardig worden.

Pe0Pe

Heey

Heel veel sterkte met het overlijden van je (parkieten)vriendje.

***anita***

heel veel sterkte ik haat het als een parkiet dood gaat >:(

judithdejong

och och ik lees dit nu pas...

weet niet wat ik moet zeggen, ging net zo goed leek wel.

toch veel sterkte maur@....

groetjes,
judith

Djeng

Ik ben mijn parkietje Chief 2 weken geleden ook van het één op andere moment kwijtgeraakt en het ging onwijs goed met hem en tussen ons en hij was pas 4 maanden. Ik vind het heel erg voor en weet wat je doormaakt!

sterkte :(