De verrassing

Gestart door Parkieten-Freak, juli 14, 2007, 20:55:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Citaat van: Moppers op juli 29, 2007, 13:47:18
Wat ontzettend leuk zeg! Gefeliciteerd Anneke met het mooie boek!

Ik ben ook wel geinteresseerd in het aanschaffen van het boek. Zou het een idee zijn om met alle geinteresseerden één bestelling te doen om de verzendkosten laag te houden? Dan kunnen de exemplaren in Nederland verder naar de kopers gaan, bijvoorbeeld tijdens de volgende forummeeting.

Dank je wel, Moppers.  :)
Het is inderdaad de bedoeling dat we zoveel mogelijk boeken in één keer gaan bestelen, dan kunnen we de kosten zo laag mogelijk houden.
We kunnen de boeken bij een volgende forummeeting aan de liefhebbers afgeven, scheelt ook weer 2 tot 3 euro! Liefhebbers die wel een boek willen bestellen maar niet naar de meeting kunnen of willen komen, zouden hun boek op kunnen halen bij iemand die in de buurt woont en wel op de meeting geweest is.


judithdejong

hoi allemaal,

Na twee weken geen internet eindelijk weer even kijken op het forum.
Ik wil het boek graag bestellen, maar nu is mij niet duidelijk wat de beste manier is. Want je kan het ook bestellen via bol.com, das wel makkelijk. Of moet het via een van ee beheerders?

groetjes,

judith

Caradow

Het boek is niet verkrijgbaar via bol.com... hoe kom je daarbij?

judithdejong

o wat ben ik dom!! Dat ging over dat andere boek grasparkieten van Ellen uittenboogaard!! Wat stom!! Ik zag het op de parkietenfreak.nl

Maar toch wil ik het wel graag hebben!! haha

Sorry hoor.

groetjes,
judith

Tjipie lover

Hey anneke.
Ik zag dit nu pas, wat een geweldig cadeau inderdaad!!
Geniet er maar van.
Heb onwijs veel zin in de meeting, eindelijk iedereen persoonlijk een x zien en spreken.
Heel veel liefs en tot volgende week.

Groeten Ank.