De verrassing

Gestart door Parkieten-Freak, juli 14, 2007, 20:55:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Elfje

Wat een bbijzonder kado zeg!
@Anneke: dat moet een enorme verrassing zijn geweest.

@het vijftal: wat een leuk initiatief en enorme verrassing voor anneke

vele groetjes Elfje

Fenixjuh

hey,
wat een geweldig idee/cadeau  ;D ;D ;D geweldig dat er mensen op dit forum zijn, die zoiets leuks doen, toppie  ;)

judithdejong

Wat ontzettend fantastisch!! Echt zoo leuk!!! Verder heb ik er eigenlijk geen woorden voor.
Want ook ik heb veel geleerd van de site, voordat ik Baco kreeg heb ik eerst internet af zitten speuren totdat ik op de site kwam. Fantastisch!!


Groetjes,
Judith

Maur@

Ik heb er maar één woord voor. GEWELDIG. Wat ontzettend leuk allemaal. Verdiend.

roha

Superr!! Wat een gaaf kado.
Kan me heel goed voorstellen dat je er ondersteboven van was.
Erg leuk!!

groetjes Hanneke

Joske

Prachtig!! En ook echt verdiend, Anneke. :)

Scotty - Keecko

Wat een ontzettend leuk idee!! ;D

Echt verdiend Anneke! :)

Spooky

Zeker een leuk en origineel kado en inderdaad zekers verdiend... ;D ;D

Sarina

Ook ik heb inmiddels genoten van deze dag. :D
Het was een super, leuke en een gezellige dag

Nogmaals Anneke en Willem bedankt voor je gastvrijheid en het lekkere eten. ;) :-X
En natuurlijk ook niet te vergeten Crocky het is zo'n een mooi ventje
ben blij dat ik hem eens in het echt heb ontmoet ;D ;D

Vele groetjes Sarina :-* :-*

Meltjuh

Jammer dat ik dat nou gemist heb!!! Wat zou ik graag Croky in het echt willen zien :-*

Heeel orgineel cadeau! en het boek wil ik zeker hebben! ;D

Parkieten-Freak

Bedankt voor al die lieve woorden. :)
Binnenkort zal Chicowen uitleggen hoe het allemaal precies in zijn werk gaat met het boek. :)
Ook zullen we vragen wie er interesse heeft om het boek te kopen, we kunnen dan meerdere exemplaren tegelijkertijd bestellen (dat is goedkoper). ;)
Al met al ben ik er heel erg blij mee, ik vind het een ontzettend origineel en leuk cadeau!  ;D


Chicowen

Citaat van: Parkieten-Freak op juli 16, 2007, 18:21:59
Binnenkort zal Chicowen uitleggen hoe het allemaal precies in zijn werk gaat met het boek. :)

Voor de geinteresseerden, het boek kun je over een tijdje bestellen bij www.lulu.com
Alleen staat het boek nu nog niet zichtbaar voor iedereen op die site, aangezien ik nog enkele kleine aanpassingen aan het boek moet doen. Daar wil ik even de tijd voor nemen, dus dat zal ik vanaf komend weekend even in orde brengen.
Het is inderdaad goedkoper om meerdere boeken tegelijk te bestellen, aangezien de verzendkosten dan maar 1x betaald hoeven te worden. (wordt in Amerika gedrukt, dus verzendkosten zijn niet laag)
Dus nog even geduld, maar binnenkort is het boek te bestellen!  ;D
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Siempke

Mooi :D
Als het van mijn moeder mag zal ik het zeker bestellen :o .
;D

Kleintjes

Hoihoi,

wat 'n geweldig cadeau!!! En wat 'n fantastisch idee  :D

Ik kan me goed voorstellen dat je verrast was, wie rekent er nu op dat je verhalen als boek uitkomen? Echt 'n geweldige verrassing.

Lijkt me leuk om dat boek ergens vandaan te toveren. Ik ben benieuwd wanneer 't sein : VERKOOP!! wordt gegeven hihi.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Sara

Wow zeg, dat is echt mooi! ;D
Geweldig hoor, het ziet er een enorm leuk boek uit,
en wat een fantastische verrassing! :D
Ik weet zeker dat Croky er even ondersteboven van was! :P

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

smartie

Wat een geweldig idee om er een boek van te maken!

En wat een eer van je (schrijf) werk, Anneke!

Toppie  ;D!!

ashley

echt heel leuk zo'n boek ik denk ook wel dat ik het ga bestellen ::)

Mars

Wat een ontzettend leukeverrassing: ik lees het nu pas. Echt leuk om jullie eigen boek te hebben!!!

Geniet er van,
Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Moppers

Wat ontzettend leuk zeg! Gefeliciteerd Anneke met het mooie boek!

Ik ben ook wel geinteresseerd in het aanschaffen van het boek. Zou het een idee zijn om met alle geinteresseerden één bestelling te doen om de verzendkosten laag te houden? Dan kunnen de exemplaren in Nederland verder naar de kopers gaan, bijvoorbeeld tijdens de volgende forummeeting.

Safrena