Eenzaamheid

Gestart door Siempke, juli 12, 2007, 17:35:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Siempke

Ik hoor vaak dat als er 2 lang bij elkaar hebben gezeten en als er dan een dood gaat, aan ziekte/ouderdom noem maar op.. klopt het dan dat de ander ook dood gaat van verdriet als ze vanaf jongs af aan met elkaar hebben gezeten?

Ik vraag me dit af, want hoorde het ergens. Hopelijk mag ik het even bij dit topic zetten

Topic gesplitst
gr Safrena

Safrena

Hey Siempke

Het is inderdaad mogelijk dat parkietjed die veel jaren hebben samen gezeten en dan plots hun beste vriendje verliezen dat ze kort daarna ook streven
Echter is dit niet altijd zo

Daarom adviseren wij ook , om na een rouwperiode, het overgebleven vriendje een nieuw vriendje te geven, en meestal komt dit dan wel goed

Vele groetjes

Siempke

Oke, harstikke bedankt ;)

Accepteert die dat beestje dan ook ? Het is ook soms zo dat ze niet met elkaar overweg kunnen.


Safrena

Hey Siempke

Meestal word het nieuwe vriendje wel goed geaccepteerd.
Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen.

Vele groetjes

Siempke

Oke, bedankt ;)

Dit topic mag op slot  8)

tup en joep

Hoi Siempke
Ik heb ook eerst 2parkieten gehad tup en joep  waar er een van dood is gegaan
De ene tupje die overbleef was zo allen zat en zat de heledag te roepen om haar vriendje joep
Ze wouw zelfs niet meer eten
Toen heb ik snel een nieuw vriendje voor haar gehaald want ze was zo allen en at ook niet meer
Toen heb ik snoepie voor haar gekocht en gelijk bij tupje gezet
In het begin kibbelde ze wel een beetje met hem maar zat na een uur samen naast elkaar te slapen op een stok
Toen ging tupje ook weer eten toen snoepie er was ze voelde zich gelijk niet zo allen meer
Dus bij mij had tupje veel verdriet om joep en wilde niet eten maar ze heeft snoepie wel gelijk geaccepteerd
In het begin was het wel wat wennen en kibble maar dat werd steeds minder
Bij mij is het goed gegaan het gelijk bij elkaar zetten maar ik geef niet iedereen de garantie dat dat gelijk lukt dat is per parkiet ook verschilend

Groeten,
Andrea

Siempke

#6
Oke, harstikke bedankt iedereen  ;)

Op verzoek gesloten.
*klik*
pf