kunnen Twee mannen bij elkaar

Gestart door 1972marloes, juli 11, 2007, 11:13:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

1972marloes

Hoi ik heb met belangstelling de topics over een tweede parkiet gelezen.Mijn moeder heeft een parkietje maar werkt en hij is veel alleen nu wil ze er graag een tweede bij.
Bonnie de eerste parkiet is een mannetje hij kan goed kletsen en is redelijk tam.
Nu wil ze er een tweede bij kan dit ook een mannetje zijn en welke leeftijd is het beste.
Bonnie is 1 jaar oud.Hij logeerd een paar keer per jaan bij ons en vliegt dan gezellig met onze kwienie (vrouwtje) kan dit nogsteeds al mijn moeder er een tweede bij koopt en dit een mannetje is?
Wie weet of er evt een tam mannetje in de aanbieding is?

parkieten groet Marloes ;D

Mars

Ja, hoor een tweede mannetje is prima en ook het samenvliegen met jouw popje is geen probleem.

Het maakt niet uit hoe oud het tweede parkietje is en je kunt hem gewoon zelf tam gaan maken ;)

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

1972marloes

dan denk ik dat we na de vakantie op zoek gaan naar een tam mannetje,
dan kunnen de heren die paar keer per jaar dat het nodig is samen komen logeren vind kwienie ook leuk