PIETJE IS WEG

Gestart door boefje, juni 11, 2007, 22:32:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

boefje

BESTE MENSEN GRAAG EVEN JULLIE AANDACHT!

MIJN HANDTAMME GRASPARKIET PIETJE IS VANAVOND ROND DE KLOK VAN HALF 10 WEGGEVLOGEN  :'(HIJ IS 10 JAAR OUD EN HEEFT NIET ZON BESTE CONDITIE KIJK OP MIJN AVATOR VOOR HET PLAATJE ALSJEBLIEFT DIT IS MIJN LIEVELINGSPARKIET  :(
WILLEN JULLIE ERNAAR UIT KIJKEN? VEEL VERDER DAN ULFT KOMT HIJ DENK IK NIET MAAR ER BESTAAT EEN KANS DAT HIJ UITGEPUT IN JE TUIN LIGT!
ALVAST BEDANKT!


[verwijderd door de beheerder]

yanni

waar woon je in nederland of in belgie

Jorijn

Lijkt me inderdaad ook wel verstandig om de omgeving te vermelden, Nederland en Belgie zijn bij elkaar best een groot gebied.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

roha


boefje

Citaat van: yanni op juni 12, 2007, 17:49:44
waar woon je in nederland of in belgie
ik woon in nederland in de achterhoek..

boefje

 :( toch maar mededelen dat ik Pietje niet meer terug krijg. Hij word al sinds maandag vemist en niemand heeft wat gehoord of gezien, zwaar balen, denk nu de hele tijd dat ik em hoor, maar dat ik een ander parkietje uit mijn vollliere die heeft ook geleerd van Pietje om een soort kraai geluid te maken wel verwarrend maar toch leuk dat pietje de andere iets geleerd heeft...

Ik denk namelijk dat Pietje of een ander tehuis heeft gevonden dat de mensen niet willen zeggen dat ze em hebben omdat hij zo tam is, of hij is maandagavond tijdens het wegvliegen geschrokken van het onweer dat hij tegen iets is aan gevlogen en (hoop ik ) dan gelijk overleden is of hij is gepakt door een kat hier in de buurt, zoals ik namelijk al eerder vertelde heeft Pietje de kracht niet om ver weg te komen.

Dus helaas moet ik me erbij neer leggen dat mijn lieverd niet meer terug komt  :-\  :'(


Vele gevederde groetjes van de rest van de parkietjes.
Boefje  :-[

Annika

wat naar :(  Ik blijf, misschien tegen beter weten in, toch hopen dat er nog een wonder gebeurd !

Siempke

Wat Jammer :( Hopelijk gebeurt er een wonder