Gister voor het eerst kijken bij de kweker :o :D

Gestart door Siempke, juli 10, 2007, 09:19:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Siempke

Gister voor 't eerst gaan kijken :D, we werden hartelijk ontvangen en ze gaf me meteen een vogel in de hand; wat ik natuurlijk helemaal niet erg vond :-* ..
Ze zijn echt schattig, we kwamen er aan  en hebben veel gepraat..
En wat was het schattig!!  :-* , Een blauwe en een Grijze.. werden helemaal verliefd op elkaar,, ( uit 2 verschillende nestjes ),, en ze begonnen zo schattig te brabbelen  :-* ,, dat vergeet ik nooit meer  :-* , wat vooral leuk is .. ! die 2 krijg k meschien en het zijn 2 echte soepkippen/kroelbeestjes..
Behalve als degene die voor mij reserveerde die blauwe neemt,, maar die belde op voor een witte maar mag nog steeds kiezen,, dus k hoop dat ze een witte neemt ::) :P En dat kroelen,,, zalig,, het zijn echt fantastische beestjes  :-*
Moet helaas als ik ze krijg nog wel 1,5 week wachten maar dat moet dan maar,,

WAt wel jammer was is dat bij die blauwe dat die uit het nest was gevallen en zijn nekje kapot gepikt ( veertjes weg ) maar dat komt wel weer terug zegt ze,,  :-* Hopelijk krijg k ze,, als die andere ze niet neemt,,  :-* alleen zoek nog wel kooi waar 2 engelse parkieten in kunnen... ze hebben daar wel kooien maar of de kooi is te klein voor 2, of de kooi is te groot ( de spijlen dan he  :P ).. verkopen ze ook kooien in dierenwinkels in eindhoven ?

Gr. Simone &... meschien haar toekomstige Yuka & Yana  :-*

Theuno

In en om Eindhoven zijn genoeg dierenzaken die kooien verkopen.

Op de kruisstraat zitten er 2 vlak bij elkaar (dobey's en pets place).
Wil je nog meer keuze kan je in Helmond gaan kijken op de Engelseweg en de Mierloseweg (Jumper en een hele grote Pets Place).
De boerenbond heeft de standaard ferplast kooien.
Animal World op de hastelweg (zitten heel veel vogels, ook papegaaien etc...)

Siempke

#2
Oke, harstikke bedankt  ;D

Gr. Simone &.... meschien haar toekomstige Yuka & Yana  :-*

IK blijk ze dan toch te krijgen  :-* , de vorige die gereserveerd had koos inderdaad voor een witte.. Ze zijn me toch schattige  :-*
Ze gaan heten Yuka & Yana  :-*
Ze zijn helemaal geweldig, moet nog wel 1,5 weken wachten maar dat moet dan maar :D :P ::)

De foto is m'n plaatje langs mijn naam!   ;)

Gr. Siempke ,,,,, &,,,,,, Yuka & Yana :-*

Berichten samengevoegd
gr Safrena


Opnieuw berichten samengevoegd
pf