waterige ontlasting

Gestart door johan, juli 04, 2007, 15:26:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

johan

toen ik met pucky naar de dierenarts was gegaan heb ik op aanraden van de DA een wormenkuur meegekregen. dat moet je twee dagen in het water doen. ik heb dat gedaan toen poepte pucky heel goed. gewoon goede vaste ontlasting. maar toen de twee dagen voorbij waren en hij geen medicijnen meer kreeg ging het weer mis. weer hele waterige ontlasting. de kuur moet je 4 weken later weer herhalen. dat heb ik gedaan. toen hij het kreeg ging hij weer goed poepen. maar nu zijn weer de twee dagen voorbij en hij poept weer nat :( 
ik heb echt geen idee hoe dit kan. ik snap er niets van.
weten jullie misschien hoe dit kan??

groetjes, johan   

ilona27

aangezien je de wormenkuur van de DA kreeg zou ik even die terug bellen en even navragen hoe en wat precies !


ashley

hallo,

wat vervelend zeg.
maar waarvoor heeft hij dan medicijnen voor die natte poepjes
of heb je het dan weer over die wormenkuur.
ik begrijp het namelijk niet helemaal

groetjes ashley

johan

hoi ashley,

als ik de wormenkuur geeft dan heeft hij goede poepjes. ik ben naar de DA geweest 5 weken terug en die schreef die wormenkuur voor. maar als ik daarmee stop dan krijgt hij weer natte ontlasting.

ashley

hallo,

oke ik bergrijp het ;)
en misschien als je het een paar daagjes aan kijkt.
misschien gaat het dan wel weer goed.
als je dan maar wel ziet dat de vogel goed eet en nog wel vrolijk is.

groetjes ashley

johan

met vrolijk zijn en eten gaat bij hem als de beste! alleen het poepen lukt bij hem nog niet zo heel erg.
ik hoop wel dat dat ook een keertje goed gaat.

roha

Hoi,

Is het misschien zo dat jouw parkiet veel drinkt? Heb je dat al eens in de gaten gehouden?
Je kan ook de poepjes opvangen op bv huishoudfolie, en ze bij de vogelarts laten onderzoeken.