is een citronella stekker wel goed voor parkietjes??

Gestart door tup en joep, juli 04, 2007, 17:26:10

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

tup en joep

mijn parkieten staan altijd op mijn kamer en mogen daar ook losvliegen
nu heb ik een citronella steker aangeschaft vanweg de vele mugen die op mijn kamer zitten savonds sla ik er wel een stuk of acht dood
en word helmaal onder gestoken

nu is mijn vraag kan ik de stekker zonder gevaar gebruiken met mijn parkieten erbij??

Safrena

Hey Andrea

Zo een citronella steker is niet goed voor je parkietjes

Ook wierrook, kaarsen en van die verschillende geur dingen.

Vele groetjes

tup en joep

oke dan zal ik hem niet gebruiken bij hun in de kamer
maar ik kan me zelf toch wel insmeeren met iets

ashley

hallo,

ja dat lijkt me wel andrea want dat is ook niet zo sterk.
want als je jezelf insmeert ruikt niet je hele huis er naar ;)
dus dat zou wel kunnen denk ik

groetjes ashley

Mars

Misschien is een klamboe een oplossing (zo'n net aan het plafond over je bed). Staat ook nog eens heel sfeervol en werkt bij mij vele malen beter dan welk middeltje dan ook.

En de citronella stekker is niet alleen slecht voor je parkietje, maar schijnt ook voor jezelf niet echt goed te zijn.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Caradow

Ik zou het niet doen Andrea,

Ik heb jou slaapkamer gezien en de ruimte is heel erg klein. Dus toch een uurtje voor het slapen gaan maar even flink op muggenjacht...

tup en joep

de muggenstekker gaat er niet in dan word ik maar gestoken das minder erg als zieke parkieten
een klamboe is geen oplossing dat kan niet op mijn kamer en ik ben momenteel ook aan het verhuizen
over anderhalve week gaan de eerste parkietjes ook verhuizen de andre 2later want ik heb geen vervoersboxje waar ze met zijn 4tjes in kunnen en tupje er bij is nu echt om problemen vragen