Croky Overleden

Gestart door darth vader, juli 20, 2005, 12:07:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin

#20
hey darth vader

mooi parkietje veel geluk met het tam maken
weet je eigenlijk al waaraan je parkietje gestorven is?

Anita & Marisa

Hallo Dath Vader,

Wat verschrikkelijk dat je je lieve parkietje Croky hebt verloren  :(
Gelukkig heeft Croky zijn laatste mooie rustplaatje! Het is een prachtig beestje en we kunnen ons voorstellen dat je er veel verdriet om hebt.

Het is inderdaad wel erg snel dat je een nieuw vriendje hebt, maar als dit voor jezelf goed voelt is het natuurlijk alleen maar prettig  ;)

Heel veel geluk met je nieuwe vriendje en wat een mooie naam! Het is echt een schatje  :wub:

Veel liefs,
Anita en Marisa.

Sonja

Hoi Aart,

Wat een lieverdje, je nieuwe parkietje! :)

Wat ik me ineens afvroeg: Ik hoop dat je de kooi grondig hebt schoongemaakt, voordat je Obi erin hebt gezet?
Dit vooral, omdat je niet weet, waaraan Croky is gestorven.

Veel plezier met Obi! :)

Groetjes, Sonja.

darth vader

hoi allemaal nog een keer bedankt voor de steun maar ik ben al weer een beetje er boven op ik heb trouwens en nieuwer en groter hok voor obi gekocht!!!

het was wel geinig want hij is nog maar voor de 2de dag bij mij en heeft nu al op mijn vinger gezeten lief he hier onder een foto van een nieuw hok  maark mis croky nog steeds wel

groetjes aart

Parkieten-Freak

#24
Darth Vader, ik heb nog wat onderzoek gedaan naar de plant waarop Croky zat.
Het is naar alle waarschijnlijkheid een Peperomia en die is zwak giftig.
Ratten en muizen zijn eraan gestorven na het eten van grote hoeveelheden.
Zorg dus dat Obi er niet bij kan!!!! :excl:


Bodi

Een week geleden wenste jij mij nog sterkte met het verlies van Bodi. Nou is het jou ook overkomen. Als geen ander kan ik mij voorstellen wat jij doormaakt.

Ik wens jou dan ook heel veel sterkte toe, en ik leef met je mee...

Jojo

Ben blij voor je dat je weer een nieuw vriendje heb en voglens mij is het helemaal niet zo snel hoor.
Paulie ging op woensdag dood en op donderdag heb ik Paco opgehaald bij de kweker.
Dit om toch het verdriet wat je van zo'n vogeltje hebt enigszins te verzachten.
Dat betekent natuurlijk niet dat je gelijk je andere vriendje vergeten bent!!!
Als het goed is vergeet je die nooit meer en heeft die een mooi plekje in je hart!