een goeie plek!

Gestart door Pe0Pe, juli 10, 2007, 20:50:44

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pe0Pe

Eey,

Ik heb mijn parkieten al een paar weken. het gaat zo best wel goed. Ik had ze eerst op mijn slaapkamer gezet maar ik dat vond ik best wel zielig omdat daar naast nooit iemand kwam! en omdat ik nu vakantiewerk doe heb ik niet veel  tijd om met de grasparkietjes bezig te gaan ! en nu kunnen ze meer wennen aan mensen!  Alleen onze kamer zit dicht bij de keuken! Kan het dan kwaad als ik mijn grasparkieten  in de kamer zet ! vanwege de giftige gassen in de keuken ! en nog 1 klein probleempje ik kan deze  grasparkietjes niet uitelkaar houden :P :D hahaha ! iemand daar nog een tip voor ?

Groetjes Peter ;)

speedy

Nooit in de keuken zetten! Misschien zijn er meer kamers waar jullie vaker komen?

roha

Hoe je ze uit elkaar kan houden?

Ik neem aan dat ze hetzelfde geslacht hebben.
Misschien zit er verschil in de zwarte wangvlekken?
Bekijk ze eens goed, je vind vast wel een verschil.
Je kan misschien nog verschil vinden in bouw/houding, of aan het gedrag.

Pe0Pe


Heey.!

Nee ik zet ze niet in de keuken maar dichtbij de keuken ! een kamer daarnaast ! Alleen onze deuren staan vaak open! Maakt dat dan wat uit of niet ?  Ik zal goed kijken  naar de verschillen ! er zal tog wel een verschil moeten zijn :D :P ;)

Groetjes Peter, ;)

Mars

Je zult snel een verschil in karakter merken als je ze beter leert kennen. De een zal brutaler zijn, de ander wat nieuwsgieriger.

En ook de houding van je parkietjes zul je snel leren kennen.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Minimie

Hey iedereen ,

Kun je zien aan de zwarte wang vlekken of het een mannetje of een vrouwtje is?????

Groetjes Minimie/Danielle :)

Safrena

Hey Danielle

Aan de wang vlekken kun je niet zien of het een mannetje of vrouwtje is.

het geslacht kun je herkennen aan de neusdop, of door een dna test te laten doen

vele groetjes

nick

De keuken lijkt me inderdaad geen goeie plek.
Mischien kun je ze uit elkaar halen door hun gedrag.
Of door het getjilp.
Sommige tjilpen wat hoger dan de ander.
Of mischien hebben ze wel een klein vlekje op de vacht.


Gr nick