Gezocht; fijn huisje voor Poppie

Gestart door bo22, juni 11, 2007, 15:04:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

bo22

Ik heb van de week een berichtje op het forum gezet dat we een verwaarloosd parkietje gingen opvangen en zouden kijken of dat het samen met onze 2 pietjes zou gaan, helaas gaat het niet.
Ons mannetje Japie is helemaal verliefd geworden op het nieuwe pietje Poppie waardoor zijn eigenlijke vriendinnetje polly heel jaloers is geworden. Het is dus echt vechten als we Poppie in de zelfde ruimte zetten als Japie en Polly.

Mijn vraag is dus of iemand plek heeft om Poppie op te vangen. We wonen in limburg maar we zijn best bereid om een stukje te rijden om Poppie ergens af te geven. Het is een popje van ongeveer 7 jaar oud. ;D

Cropje

#1
Ik weet niet of je van plan bent om een nieuw parkietje te nemen als je een goed tehuis voor Poppie. Even voor de zekerheid, het is altijd aan te raden om meer mannetjes dan popjes te nemen, of evenveel. In ieder geval nooit meer popjes dan mannetjes. En een even aantal parkietjes geeft meestal ook meer rust.

Succes met het zoeken naar een tehuis voor Poppie. Voor de geinteresseerden Bo22 woont in Vaals.


Wanneer er geen serieuze belangstelling is voor het parkietje, wordt er verzocht niet te reageren.
Kijk ook maar even op onderstaande link.
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=10223.0
Gr safrena

bo22

nee we willen zeker geen derde parkietje erbij, het was alleen een noodoplossing om haar weg te halen uit een nare situatie. ze zit nu bij ons op de slaapkamer omdat ze echt niet in de woonkamer kan bij onze andere 2. Het zou dus fijn zijn als ze snel een nieuw plekje zou vinden.

siekman

#3
Hallo

Ik heb eventueel nog wel een plekje in de voliere , samen met de andere 10 grasjes .

Mail maar voor verdere info : -knip-

Ivm spam het emailadres verwijderd. Er kan via pb contact opgenomen worden, of kijk in het profiel voor het emailadres. Gr. Ingrid

bo22

heel erg bedankt voor het aanbod maar er kan een slotje op deze oproep,ik heb vanavond een plekje voor poppie gevonden! me buurmeisje wilde dolgraag een parkietje,ze gaat zelfs morgen een vriendje voor poppie halen en ik kan haar nog dagelijks bezoeken ook!!

:-Xbedankt!

Parkieten-Freak

Dat is mooi Bo!
Bij deze dan het slotje.  ;)