los vliegen

Gestart door nick, juli 24, 2007, 11:24:57

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

nick

Hoi,
Ik heb een vraagje:
Hoe lang mag of mogen jullie vogel/vogels los vliegen??
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar omdat ik wil weten of ik het goed doe :P

Gr nick

Navras

Onze vogels mogen heel de avond los. Hoe meer ze hun vleugels kunnen strekken hoe beter lijkt mij. Als ze moe zijn gaan ze vanzelf rusten :)

Een van de vogels gaat meestal vanzelf terug ruim voordat wij gaan slapen, en de ander stoppen we zelf terug. Tegen die tijd zijn ze er twee tot drie uur uit geweest en dat bijna elke dag.


DarkWolf

Er staat geen tijd op hoor :) Wel is het aangeraden om ze minimum elke dag 30min (aan 1 stuk wel) los te laten vliegen. Hier hangt het beetje af, als de achterdeur open staat laat ik hem er niet uit maar bij regenweer (zoals gistern dus) is hij er ook de hele dag uit.
Tijdens het schooljaar laat ik hem er na school even uit, voor de rest thuis komen en dan savonds ook nog een keertje.

Jimmy1607

wij proberen het nu ook elke dag te doen maar het valt op dat jimmy constant 1 bepaalde plek opzoekt en daar dan blijft zitten. hij durft de rest van de kamer nog niet echt te verkennen. zal nog wel komen!  ;)

Ingrid

Hoe meer de vogels de gelegenheid krijgen hun vleugeltjes te strekken hoe beter het is. Met de zoekfunctie is het antwoord op deze vraag trouwens ook vrij makkelijk terug te vinden ;).

Ik zet hier om die reden een slotje op *KLIK*.

Groetjes, Ingrid