Pixel en Mylo

Gestart door Meltjuh, juni 03, 2007, 16:22:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Hoihoi,

geweldig dat de schatjes 'n mooi nieuw thuis hebben gevonden. En wat zijn ze mooi!!! :-* :-* Ik zou ze zo komen halen hoor hihi. Helaas (of gelukkig hihi) heb ik er geen plek meer voor, maar anders.. wie weet  ::)

Groetjes, liefs en veel plezier met de schatjes!!!
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Scotty - Keecko

#21
Update:

Mylo woont morgen twee weekjes bij me en het gaat echt heel erg goed met hem ;D
Hij krijgt nu echte praatjes en zet nu ook al een kuifje op! Ook geeft hij soms kusjes of een pootje :-*

Mylo zit overdag in zijn kooitje beneden omdat ik het nog niet vertrouw om ze met zijn drietjes bij elkaar te laten zonder toezicht. Het zijn immers 2 popjes en een mannetje. Ik vind het nog zieliger om hem op mijn kamer te laten in een aparte kooi, terwijl Scotty en Keecko wel lekker bij elkaar zitten :-\ Als ik thuis kom (rond 5 uur) breng ik hem naar boven en mag hij los vliegen samen met de anderen. Mylo mag dan ook bij hun in de kooi zitten.
's Nachts laat ik ze soms ook bij elkaar. Er is totaal geen ruzie bij het slapen gaan, Mylo mag zelfs op het schommeltje slapen (waar ze anders altijd ruzie om maken ;)).

Wel is er af en toe nog gekibbel en soms zijn Scotty en Keecko erg dominant tegen Mylo. Ze vallen hem niet aan, maar soms halen ze even uit of laten ze hun 'dolfijnengeluidjes' even horen. Maar Mylo kan goed van zich af 'bijten'. Het mannetje laat zich niet kennen :P

Nu het weekend is ben ik deze dagen gewoon thuis, dus mogen ze van mij bij elkaar blijven zitten. Ik hou ze goed in de gaten, maar het gaat echt al stukken beter dan vorige week :)

En Mylo is een schatje, nog een keertje bedankt Mel dat Mylo bij me mag wonen! :-*

Voor foto's zie het foto-album.

Groetjes, Ilse



P.S. Mylo vindt het niet erg om overdag beneden te staan. Het kereltje krijgt genoeg aandacht en kan lekker meekletsen met de tv :) Als ik thuis kom, roept hij me al tegemoet en mag ik hem kroelen :-* Hij weet volgens mij dan al, dat hij daarna mag vliegen hihi :P

Maar wat vinden jullie? Doe ik er wel goed aan om hem nog steeds apart te houden? En dan ook in een andere kamer? ???

Annika

hoi allemaal, ik zie dit topic nu pas, al had ik natuurlijk wel al foto's gezien van Mylo en Pixel in de albums.

Wat zal het 'stil' zijn bij jou Mel, echt weer even wennen. Maar het moet wel heel fijn zijn te weten dat ze zo goed terecht gekomen zijn  ;D

Jorijn en Ilse, ik wens jullie heel veel geluk met jullie nieuwe huisgenootje. Ze zijn prachtig, lief en ook nog kroelerig, wat wil een mens nog meer  :-*