Kan dat???

Gestart door Kleintjes, juni 12, 2007, 23:51:20

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Hoihoi,

de foto die ik als avatar heb gebruikt is van m'n pc verdwenen en hij staat ook niet meer op 'n camera. Nu is mijn vraag: Kan ik die foto van de avatar op een of andere (desnoods tropische) manier op m'n pc zetten? Is namelijk de enige baby-foto van Kruumeltje  :'(

Wie o Wie kan mij helpen? Heb al van al geprobeerd maar 't wil niet lukken, dus bij deze: SOS ::)

Groetjes en liefs van mij aan jullie (en alvast bedankt voor tips of wat dan ook)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Jorijn

Hoi Kleintjes,

Het enige wat je kan doen is er nu met de rechtermuisknop op klikken, dan kiezen voor 'Afbeelding opslaan als..'.
Een grotere versie word niet bewaard, aangezien dit van 2000 leden teveel ruimte zou innemen :)

Hoop dat het lukt :)

Jorijn
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Kleintjes

Hoihoi,

dat had ik vannacht ook geprobeerd maar dan hij hem niet meer openen  :(

Balen zeg... Wellicht nog andere ideeen??

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Ingrid

Ik heb je een pb en mail gestuurd, maar dat heb je al ontdekt ;).

Kleintjes

Hoihoi,

ja dat had ik inderdaad al gemerkt hihihi. Zit nu te pokeren online, dus de mailtjes zie ik ook langsvliegen op MSN  ;)

Nogmaals, heel erg bedankt!!!!!!! ;D 8)

Groetjes en liefs van ons aan jullie

ps. Hier mag 'n slotje op aangezien 't probleempje opgelost is :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses