Uitslag: The Hall of Fame juni 2007

Gestart door Parkieten-Freak, juni 06, 2007, 23:54:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wie wordt de winnaar van "the hall of fame" juli 2007?

Caradow
1 (2.2%)
Idske
0 (0%)
Kleintjes
0 (0%)
Sanne
6 (13.3%)
Parkieten-Freak
4 (8.9%)
Joepiie
1 (2.2%)
Simpy
2 (4.4%)
Ingrid
0 (0%)
Baasje van Arno
7 (15.6%)
Bentje
1 (2.2%)
Hillie
1 (2.2%)
Trippy
0 (0%)
Lien
0 (0%)
Jippie
2 (4.4%)
Meltjuh
0 (0%)
pbos
1 (2.2%)
Andrea
1 (2.2%)
Cuti_lover
1 (2.2%)
Joske
4 (8.9%)
*Z*
0 (0%)
Annika
0 (0%)
Scotty & Keecko
1 (2.2%)
Tanja
1 (2.2%)
Boefje
1 (2.2%)
Danielle
0 (0%)
Fenixjuh
0 (0%)
Jetske
3 (6.7%)
Chicowen
4 (8.9%)
Josephine
0 (0%)
Safrena
0 (0%)
bo22
2 (4.4%)
Silvie
0 (0%)
Ashley
1 (2.2%)
Miekie
0 (0%)
DarkWolf
0 (0%)
Petra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Stemmen gesloten: juli 08, 2007, 22:32:59

Joske

Even een situatieschets: we hadden Kiwi (nu helaas overleden) net nieuw. Een prachtig geelgroen vrouwtje. Omdat ze haar eerste vlucht nog niet gemaakt had, wilde we een foto maken door de tralies van de kooi heen. Helaas werd dat onmogelijk gemaakt door meneer Gigi. "Hallo, ben ik in beeld?"...
:D

Let vooral ook even op het rode pastasaus vlekje voor de kijkers links naast zijn snavel. Over ondeugend gesproken. :P

[verwijderd door de beheerder]

*Z*



Sinds kort heeft SIMARIK weer een nieuw spelletje bedacht,, de vork omdraaien en van de tafel af schuiven,, :-*
En dan ligt het vorkje op de grond en maar roepen om het vorkje, moet ik daar natuurlijk weer heen lopen en het vorkje weer op tafel leggen,, en het spelletje begint weer opnieuw!!

Annika

Als ik dan niet de lamp mag slopen, sloop ik toch gewoon het boek wat er bovenop ligt, net zolang tot ik bij de lamp uitkom, aldus Frummel ...  >:( :'( :P

[verwijderd door de beheerder]

Scotty - Keecko

#23
Hee, is dr iemand thuis?? :-X

(Geen zorgen hoor, het kooitje zit dicht. Scotty kan alleen maar kijken en bovendien ligt mijn hamstertje overdag te slapen :P)

Groetjes, Ilse

[verwijderd door de beheerder]

Tanja

ik was eigenlijk nog druk bezig om een foto te maken van Bertus.... Dit was de laatste foto die ik van hem maakte...  :(

Een drama... je brood smeren terwijl Bertus rondvloog...



[verwijderd door de beheerder]

boefje

Lekker ondeugend zit Pietje (die ik inmiddels nog niet terug heb gevonden) bij de cavia haren te plukken, de cavia vind alles best, Pietje op zijn best op de billen van de cavia  :D

Groetjes Boefje

[verwijderd door de beheerder]

Danielle

Ik wil dit ook wel eens meedoen  ;)
Even rondgesnuffelt tussen mijn foto's. En ik vind dat ik wel een leuke foto van Gijsje heb gevonden.
Ik vind dit wel een ondeugende foto, zo van wat voor een 'kattekwaad' of liever 'vogelkwaad' zal ik nu eens gaan uithalen.......

[verwijderd door de beheerder]

Fenixjuh

#27
Hoi,
aangezien piwi nooit 'stout' is  ??? hierbij maar een foto'tje van Lauri. Ik heb net een nieuwe camera gekregen, wil de cd gaan installeren, of meneer heeft alles alweer toege-eigend.
Groetjes!!


Jetske

#28
Ik wil graag een nieuwe foto opgeven, die andere kan worden verwijderd.
Vorige foto inmiddels verwijderd. ;)
Groetjes, Sonja.


Hier een foto van apollo en cicero. Ze zaten op het beeldscherm en cicero was bezig om apollo te imponeren door zijn pootje tegen hem aan te zetten. Hij kijkt vervolgens heel ondeugend in de camera zo van: dit zien jullie niet he. apollo was volgens mij nog al onder de indruk van cicero.

[verwijderd door de beheerder]

Chicowen

Hier is dan eindelijk mijn eigen inzending! Het heeft even geduurd, omdat ik nog geprobeerd heb andere ondeugende daden op de foto te zetten. Maar zoals altijd zijn ze precies klaar op het moment dat ik het foto toestel te pakken heb.  :-\ ::) Het is dus een foto geworden die ik nog had.

Het lijkt wel alsof Pucky er trosgierst zag zitten ofzo! Of ze probeerde zich te verstoppen...  :-X

[verwijderd door de beheerder]
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Josephine

Hierbij mijn inzending, het heeft zo lang geduurt(nee, niet omdat ze nooit ondeugend zijn) maar omdat ik altijd te laat ben met het fototoestel, en áls je dan klaar zit doen ze ineens heeeeeel lief :-*

Hier is Rico het hele peterselie plantje aan het slopen :-*

[verwijderd door de beheerder]

Safrena

Hey mensen

Hoezo deugeniet zijn
Wij verkennen alleen maar de lamp hoor  ;D


Vele groetjes

[verwijderd door de beheerder]

bo22

JApie had zich verstopt om in me tas omdat hij mee wilde!!

[verwijderd door de beheerder]

Silvie

Betrapt! Enne de aardbeien zijn op....

[verwijderd door de beheerder]

ashley

grasje verliefd op roodrug parkiet :P

[verwijderd door de beheerder]

miekie

#35
"nu wil ik toch eindelijk een koekkie....."

[verwijderd door de beheerder]

DarkWolf

Zal het er ook maar eens op wagen :P


Falkor: Lalalala, ik heb nx misdaan...*fwiet fwiet*

[verwijderd door de beheerder]

petra

"Hallo.....ben ik nog op tijd??? Mag ik nog meedoen aan deze ondeugende wedstrijd???" :P :-X :P 



Groetjes Petra, Koen en Lady

Parkieten-Freak

En, zijn jullie er klaar voor? Stemmen dan maarrr!  ;D
Het is volgens mij wel heel erg moeilijk dit keer, het wemelt van de ondeugende grasparkietjes!  :P
Succes mensen!


Caradow

Lastig met zo veel foto's, maar ik denk dat het leuke wel is dat ondeugend meerdere interpretaties kent waardoor misschien de stemmen wat meer verdeeld zijn? ;)