is mijn ben ziek?

Gestart door sietskev86, juni 05, 2007, 11:13:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sietskev86

onze ben heeft al enkele dagen een rood oogje... maar nu heb ik het idee dat hij een beetje snel ademt... ook lijkt het of hem soms wat omhoog komt.. nu heb ik hier gelezen dat het tocht kan zijn... ik heb ook een vermoeden dat dit het is.. met warm weer staan ze weleens in de tochtbaan van de buitendeur... ik heb nu een kleed om die kant van de kooi gedaan.. ben is verder wel actief en speelt met zijn vriendje jerry... er werd ons angeraden door de dierenwinkel om poeder voor verkoudheid in het water te doen... is dit een goed idee? want ik wil natuurlijk wel dat mijn ben gezond is!! alvast bedankt voor jullie reactie!!

groetjes sietske

Parkieten-Freak

Hallo Sietske,
Een bezoekje aan de dierenarts lijkt me voor Ben zeer gewenst!
Daarnaast doe je er zeer verstandig aan om je parkieten op een tochtvrije plaats te zetten!!!


sietskev86

we zijn meteen met ben heengeweest.. hij heeft nu hk333 gekregen.. dit moet dor het water heen en is voor longonsteking en ontsteking van de voortse luchtwegen.. we waren er super optijd bij.. dit middeltje moet gedurende tien dagen door het water heen... ik hoop dat het werkt!

Kleintjes

Hoihoi,

maar goed dat je even naar de DA gegaan bent, nu weet je tenminste wat er is en kun je zorgen dat je vriendje weer beter wordt.

Veel beterschap!!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

Citaat van: sietskev86 op juni 05, 2007, 13:28:05
we zijn meteen met ben heengeweest.. hij heeft nu hk333 gekregen.. dit moet dor het water heen en is voor longonsteking en ontsteking van de voortse luchtwegen.. we waren er super optijd bij.. dit middeltje moet gedurende tien dagen door het water heen... ik hoop dat het werkt!

hk-333, is dat het middel dat je bij de dierenwinkel gekocht hebt?


Mars

En wat vond de DA van het oogje? Want dat wordt zo niet opgelost, lijkt mij.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

sietskev86

#6
ik heb dit middeltje gekregen van de dierenarts... hij zei dat het inderdaad ook in de dierenwinkel te krijgen was.. en hij dacht dat zijn oogje ook door tocht kwam... ik heb ook het idee dat Ben nu al iets minder benauwd is... alleen slaapt hij wel veel...

ik heb trouwens ook het idee dat hij jeuk heeft... hij zit veel achter bij zijn staart en rond zijn pootje te krabben.. dit is pas sinds vandaag...  zucht.. ik maak me zorgen om Ben...  :(

ben net even bij Ben gaan zitten.. hij kwam lekker bij me zitten kletsen... en zijn snoepjes vind hij ook heerlijk.. het blijft een grote druktemaker!! haha ik hoop dat zijn herstel maar zo door mag gaan... zal jerry ook leuk vinden... die zit steeds naast zijn vriendje te kijken...

Berichtjes samengevoegd. Gr. Ingrid