De Nationale Huisdierendagen

Gestart door Meltjuh, mei 27, 2007, 17:35:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Meltjuh

Hallo allemaal,

Weten jullie morgen ook niet wat jullie kunnen doen?
In de Amsterdam Rai werd er dit weekend al de Nationale Huisdierendagen gehouden en morgen is de laatste dag!
Het is van 10.00 - 18.00 uur en de toegangsprijs is €13,50.
Je kan er van alles vinden van parkiet tot paard! Er worden een aantal shows gehouden en er zijn veel andere leuke dingen te zien!

Ik sta er morgen ook met N.O.C  de Vogelkelder. Kinderen kunnen bij ons een speurtocht halen door heel de Rai heen, uilenballen uitpluizen en vogelhuisjes verven!

http://www.huisdierendagen.nl/media/files/Plattegrond-RAI.pdf Hier een plattegrond van de stands!

Misschien tot morgen ;D

Edit://
6 - 12 jaar €7,50
tot 6 jaar gratis.
Gezinskaart €27,00 (2 volwassenen en max. 2 kinderen)

Berichtjes samengevoegd. ;)
Groetjes, Sonja.

Cropje

Als je naar de site van Pet´s Place gaat, kun je een kortingsbon van 3,50 printen. Dan kun je dus voor een tientje ipv 13,50... Ik had m al klaarliggen, wilde graag gaan, maar kan helaas niet :(
Veel plezier voor wie wel gaan, ennuh: foto's?

Chicowen

Super tip.
Wij willen graag gaan, maar zijn een beetje blut.
Nu is er meer kans dat ik Ramon kan overhalen.  :-X
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

DarkWolf

Ik had ook graag gegaan, omdat ik de dierenbeurs hier in België heb gemist.
Maar het is me ver reizen en duur (treinticket + inkom + eten en dan heb ik liefst nog wat geld over om iets te kopen :P)
Dus mij zul je er ook niet zien...

Josephine

Jammer dat het helemaal in amsterdam is >:(

Chicowen

Nou wij gaan hier over een half uurtje weg.  ;D
Ik moet misschien maar niet zoveel geld meenemen, want anders moet ik daar straks weer lopen slepen met teveel leuke spullen.  :-X
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Chicowen

Wij zijn nu net terug van de Nationale Huisdierendagen.
Het was erg leuk om even rond te lopen. Veel verschillende soorten kraampjes en ook een aantal shows. Natuurlijk veel voor honden en katten en alle standaard huisdieren, maar ook een aantal leuke dingen voor vogels.
En natuurlijk even rondgehangen bij de stand van De Vogelkelder, waar we even gezellig met Melanie hebben staan kletsen.
Zoals we van tevoren al verwacht hadden, konden wij het niet laten om wat leuks voor onze lieverdjes mee te nemen. Dus we hebben 2 nieuwe speeltjes meegenomen, een doe-het-zelf-speeltjes-maak-pakket, en een stuk touw, zodat Ramon zijn creativiteit weer eens lekker kan laten gaan. (hmm.... "wat leuks" heeft bij ons geloof ik een andere betekenis vandaag :-X)
Alleen was het een beetje jammer dat toen we naar huis gingen het behoorlijk bleek te regenen. Je zou denken, dat is toch niet zo erg.... naja... we waren op de scooter. Maar ik heb nu in ieder geval een goede reden om de rest van de dag lekker in mijn pyjama te mogen zitten!!!  :-X
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Chicowen

Voor degene die het leuk vinden en snel genoeg zijn.
Als het goed is komt er zo een stukje over de huisdierendagen in het jeugdjournaal. (nu ongeveer op nederland 3)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Meltjuh

Ik vond het zelf erg geslaagd!
Veel shows en een heleboel gratis dingetjes voor je huisdieren!
Ook leuk dat Marjolein en Ramon even langskwamen al heb ik ze niet zo lang gezien :P.
Volgend jaar komt er weer een huisdierenbeurs en dan sta ik er zeker weer ;D

Parkieten-Freak

Jammer dat ik het niet gezien heb op tv, leek me erg leuk!!! :)
Als ik een keer in den Haag kom, dan ga ik absoluut en bezoekje brengen aan de vogelkelder! Het lijkt me echt een walhalla voor de parkietenliefhebber!!! :P