Nieuw baasje gezocht voor Pino (1 jaar)

Gestart door Lisadepisa, mei 26, 2007, 20:50:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lisadepisa

Hallo,

Ik zoek een nieuw tehuis voor één van mijn vogeltjes, Pino. Het is een man en hij is 1 jaar oud. Ik doe hem weg omdat ik denk dat het beter voor hem is. Ik heb hem destijds gekocht omdat ik een maatje wilde voor Vogel. Helaas is Vogel nog eigenzinniger dan ik dacht: ze moet niets van hem hebben. Ik heb het idee dat Pino hier gefrustreerd van raakt, want de laatste maanden spuugt hij steeds zaadjes uit voor een speeltje. Bovendien is Pino veel actiever dan Vogel. Ik zoek dus een tehuis waar Pino misschien wel een maatje kan vinden, ik denk dat hem dat erg goed zou doen. Hij is niet supertam en een beetje schrikachtig, vanwege een paar traumatische ervaringen met Vogel toen hij nog klein was. Hij komt wel bij je zitten, op je hoofd en op je armen, vooral als je een boterham hebt. Ik denk dat hij met wat geduld nog wel tam zal worden, hij is wel in je geïnteresseerd. Omdat hij wat schrikachtig is, lijkt me het het beste als zijn nieuwe baasje wat ouder is en al ervaring met parkieten heeft. En als het even kan moet hij veel los kunnen vliegen, want dat is hij gewend.
Verder is het een vrolijk en brutaal vogeltje! Op de foto is hij nog wat jonger, maar hij ziet er hetzelfde uit.
Ik woon in Groningen, maar voor een goed tehuis wil ik graag een paar uurtjes rijden. Verder is hij gratis, evt. met een kooitje erbij.

groetjes,
Lisa

[verwijderd door de beheerder]

Lisadepisa

Nog een leuke foto van Pino en mij.

[verwijderd door de beheerder]

Gigi

#2
Is jammer dat je zover weg woont..
Want Ik vind Pino echt een schatje  ;D

Wanneer je geen serieuze belangstelling hebt, reageer dan niet, zie ook: http://forum.parkietenweb.nl/index.php/topic,10223.0.html Gr. Ingrid

DarkWolf

Ik heb je een pb'tje gestuurd, misschien heb je die nog niet gezien?

Abby0602