man met rare plekken op zen hoofd

Gestart door pietje parkietje, mei 21, 2007, 10:21:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

pietje parkietje

hallo, 1 van mijn parkietenmannen heeft rare plekken op zen hoofd het lijkt alsof er op een bepaald plek alleen maar staartpennen zitten, heeft dit te maken met de rui? of is het iets anders? (ik zal foto's bijvoegen van hoe het er uit ziet)
graag jullie reactie   bvd pietje

[verwijderd door de beheerder]

Parkieten-Freak

Volgens mij is hij gewoon flink in de rui, ik zie veerpennetjes. Heeft niets met staartpennen te maken toch? ;)


pietje parkietje

jah dat bedoelde ik ook hoor ;)   ik dacht misgien dat het iets ernstigs was maar waarschijnlijk gewoon flink in de rui dus?

Parkieten-Freak

Voor zover ik kan zien is hij in de rui. Denk je zelf dat er misschien iets anders aan de hand is?


pietje parkietje

nou ik zat eerst te denken aan een vechtpartijtje ofzo....het is 1 van de wienige mannen zonder vrouwtje dat zit te broeden dus dacht daar eerst aan , ook omdat het van afstand leek alsof er bloed op zit...maar ik zou het anders als de rui niet weten....hoelang houdt de rui gemiddeld aan? als het dan nog niet over is zien we dan wel weer

Safrena

Hey pietje parkietje

Ik sluit me aan bij Parkietenfreak

Je parkietje is inderdaad gewoon heel erg in de rui.
Dan kan het wel een keertje dat je een kaal plekje op de kop of ergens anders krijgen

Normaal is een parkietje ongeveer een 4 tot 6 weken in de rui. Echter bij jou parkietje te zien, is hij al een paar weken in de rui en komt hij stilletjes bij het einde van zijn rui

Stekeltjes op de kop is de laatste fase van de rui

Vele groetjes

pietje parkietje

#6
okee ik weer gerustgesteld!   ik zag trouwens vandaag bij een andere parkiet ditzelfde verschijnsel dus dan is het gewoon de rui! parkietefreak en safrena bedankt! hier kan een slotje op!

Bij deze een slotje dan.
Gr. PF
;)