even een berichtje van ons

Gestart door lien, mei 14, 2007, 10:53:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lien

hallo allemaal, jullie zullen het nog wel weten ik had eerst merci en die is overleden.
daarna kwam bikkel bij ons ,wij allemaal heel blij maar na een vlieg ongeluk is hij helaas ook niet meer bij ons . dit vond ik zo erg dat ik dit niet eens durfde te schrijven .maar na een tijdje hebben wij dan toch maar weer de stap genomen en zijn wij nu de trotse beziters van gismo.
hij of zij is een engelse parkiet en het gaat super met hem of haar .
gismo is al heel erg tam en vliegt nu zo naar mij toe als ik hem roep,de gordijnen zijn elke keer een stukje verder open gegaan en nu gaat het goed ,gismo vliegt er niet meer tegen aan .
Dit gebeurt mij niet nog een keer , mischien kunnen jullie mij vertelen of gismo een man of een popje is ?.
ik doe er even een foto bij oke,hoop dat dat mag?
                                                                      gr lien en gismo

[verwijderd door de beheerder]

Mars

Hallo Lien,

Wat vreselijk om te horen dat Bikkel er niet meer is. In zo'n korte tijd twee parkietjes verliezen, sneu hoor!

Zo te zien is Gizmo een mannetje. ik zie links op de foto wel wat wittigs, maar dat lijkt lichtinval. Bovendien is het een mooi diepe blauw-paarse kleur. Dus een mannetje volgens mij.

Ik wens je veel plezier met Gizmo. En dat hij maar een lang en vrolijk leventje mag hebben bij jou.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Josephine

Hoi Lien
Wat vervelend dat Bikkel nu ook overleden is!!! Ik denk ook dat Gismo een mooi mannetje is!!! Veel plezier met Gismo!!!

Groetjes Josephine

Kleintjes

Hoi Lien,

't Zit ook niet echt mee... Eerst Merci en nu ook nog Bikkel...
Gelukkig heb je toch de keuze gemaakt om 'n ander parkietje in huis te nemen. Dat vrolijke gekwebbel is niet te vervangen hihihi.

Veel plezier met je knapperdje!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Chicowen

Hej Lien,

Het zit je zeker niet mee zeg! Wat een pech allemaal.
En wat een prachtig mannetje is Gismo ;)

Veel plezier met Gismo.

Liefs
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Cropje

Hey Lien,

Wat vervelend dat ook Bikkel niet lang bij je heeft mogen zijn. Misschien helpt het om te weten dat je niet de enige bent, ook ik heb Arie en Spetter korte tijd na elkaar verloren...

Gismo is als je het mij vraagt een prachtig... mannetje! Een mooie donkere neusdop zonder witte randjes bij de neusgaten!

Veel plezier met hem!!!

lien

wat lief van jullie ,gelukkig ik was al bang dat ik allemaal boze parkieten vrienden over mij heen zou krijgen .
gelukkig is dat niet gebeurt .

groetjes lien en gismo. :-* :-*