Man of pop

Gestart door Pe0Pe, mei 08, 2007, 19:02:57

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pe0Pe

Man of pop ? Ik krijg 2 vogels ! Eerst de blauwe en dan een groene! Kunnen jullie al zien wat voor geslacht het wordt aan de hand van de foto's !!!!! srry voor de onduidelijke foto's !!!

[verwijderd door de beheerder]

boefje

hejjj,
ik denk dat het 2 mannetjes worden. Durf dit echter niet met zekerheid te zeggen omdat ze nog zo jong zijn.

ik wacht verdere reactie's af.

Groet Boefje

Annika

ik denk de eerste inderdaad een mannetje, de tweede vind ik niet geheel duidelijk. de foto's zijn ook enorm groot, wat het kijken niet echt makkelijk maakt (zie topic dat Karin geopend heeft ...)

Sara

Ik ga ook voor 2 mannetjes, al vind ik de 2e ook niet zo heel duidelijk. ;)

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Josephine

Ik denk de eerste man, tweede pop... Maar zoals degene die voor mij waren al zeiden, de foto's zijn er onduidelijk...

Matjee

#5
Hoi ,

Ik heb net vandaag mijn Tweety opgehaald. Nu zijn we er nog steeds niet uit was hij/zij is. De leeftijd is ook niet helemaal bekend. Volgens de dierenzaak is die sowieso nog geen 1 jaar, ongeveer tussen de 8 en 10 maanden.
Het is een Engelse parkiet.  Ik hoop dat de foto's een beetje duidelijk zijn. Het lukt me nu nog niet om een foto van de voorkant te maken (Tweety beweegt veel ha ha ha...) dus eentje links en eentje rechts.


Oja het roze is veel feller in het echt.

Berichtjes samengevoegd.
Groetjes, Sonja.


[verwijderd door de beheerder]